czwartek, 17 marca 2016

Jesień


Z braku 3 kolorów zima musi poczekać na paczkę z zamówioną w poniedziałek muliną. Mam nadzieje, że przyjdzie przed środą, bo przez całe święta nie będzie mnie w domu. 



---> TUTAJ możecie zobaczyć, jak mi szło do tej pory z zimą<--- . 
Jak zimę robi się przyjemnie, prosto i szybko, ma tylko 14 kolorów, wzór nie jest dość skomplikowany. Za  to jesień jest bardziej wymagająca -  ma 30 kolorów,  rozsianych po całym wzorze. Też nie mam do niej wszystkich kolorów, nawet połowy nie mam. Mam nadzieje, że szybciej paczka przyjdzie niż, skończą mi się wszystkie kolory.  


 Muliny jeszcze nie doszły, mam nadzieje, że jutro do mnie dotrą. Ciężko przebrnąć mi przez te 30 kolorów. Częściowo porządki porobione, mam nadzieje, że pogoda da mi w następnym tygodniu umyć okna. 
Z innej perspektywy 
Coś już widać, powoli kształtuje się krajobraz. Jesień musi zaczekać, muliny w końcu do mnie dotarły i mogę skończyć ZIMĘ.
**********************************************************************************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
                              Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.