sobota, 5 marca 2016

Króliczki


Po kurkach (które możecie zobaczyć -->TUTAJ<--)przyszła pora na króliczki.  Muszę przyznać, że bardzo długo nie mogłam się przekonać, żeby kupić plastikową kanwę. Nie sądziłam, że ma tyle fajnych zastosowań. Ułatwia wiele rzeczy.

Na wzór króliczków wpadłam przypadkowo, szukając wielkanocnych wzorów. Od razu wiedziałam do czego je wykorzystam. Co do marchewek to sama wymyśliłam ich kształt. I proszę króliczki już rozgościły się na fikusie. Do celowo zwierzaki  pójdą na gałązki.
Pogoda coraz bardziej mnie denerwuje, jak w marcu jest nieprzewidywalna. Nic nie można zaplanować. Oby jak najszybciej wiosna przyszła.



Ozdoby wielkanocne:


**********************************************************************************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka.  

1 komentarz:

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.