środa, 23 marca 2016

Zima - 4 pory roku



Jaki mamy piękny poranek, na reszcie mogę zrobić zdjęcia z dobrym oświetleniem. Chociaż już wiosna, to ja wyhaftowałam zimę :). To już 3 pora roku z serii.  
Zimę robiłam z przerwą, bo zabrakło mi muliny i musiałam czekać na paczkę. W sumie było to 13 dni pracy (przerwa 3 dni). Wzór zaczerpnęłam ze strony coricamo. Zima ma 14 kolorów, haftowałam je na kanwie 14tc. Bardzo szybko i łatwo się robiło, to jest ten haft, do którego siadałam z przyjemnością i szkoda mi, że się tak szybko skończył.  Teraz tylko skończyć jesień i pory roku będą skończone. 
-->TUTAJ<-- jeszcze w trakcie pracy. 

Tu jeszcze bez blackstich.


Trochę detali







--->Wiosna <---
--->Lato<---

**********************************************************************************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

1 komentarz:

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.