piątek, 25 maja 2018

Jeleń?deer #1


Już jakiś czas temu pokazywałam na fb nowo zaczętą prace.  Coraz bardziej podoba mi się haft płaski tym razem będzie to haft atłaskowy. Jeleń będzie utrzymany w niebieskim tonie, uszy będą tylko różowy, tak na razie zakładam. Haftuje muliną i czarnym kordonkiem. Na razie jest tylko część głowy, więc sporo jeszcze przede mną.
Dziękuje, że jesteście i mnie spieracie w tej nowej dla mnie technice.
Pozdrawiam!
 POZDRAWIAM SERDECZNIE
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

14 komentarzy:

  1. Adrianno! Piękny będzie ten jeleń i ładne kolory dobrałaś - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny jeleń i w tych kolorkach będzie świetnie wyglądał:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już teraz jego mordka zachwyca😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci idzie ,a to wcale nie jest łatwa technika -gratuluję !Fajne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow świetnie wygląda, nawet nie wiedziałam, że taki haft istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory, powodzenia w doskonaleniu nowej techniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowa technika, nowe doświadczenia i piękne efekty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie z całą pewnością fantastyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow śliczne! Super że pokochałaś haft płaski, prawda że jest bardzo wdzięczny i piękny :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.