poniedziałek, 7 maja 2018

Pan Miś z koszem kwiatów/ teddy bear with flowers


Spodobał mi się haft płaski i spróbowałam jeszcze raz swoich sił. Na mojej stronie na fb, pokazywałam postępy pracy związanej z moim misiem. Oto krótka fotorelacja.



Wzór zaczerpnęłam z:
tak nawiasem mówiąc, bardzo fajne czasopismo, chociaż trochę kosztuje, dla początkującego tak jak je jest świetnym przewodnikiem.
Znalezione obrazy dla zapytania mollie potrafi haft

Dane techniczne:

  • materiał bawełniany kremowy(?)
  • biały len
  • muliny różnego koloru, in.m. ariadna, madeira decora, 
  • czarny kordonek 
  • ściegi m.in.: łańcuszkowy, margerytkowy, za igłą, ościsty wypukły, supełkowy (którego jeszcze nie całkiem ogarniam, atłaskowy,

Moja ostatnia praca:



POZDRAWIAM SERDECZNIE
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

18 komentarzy:

  1. rewelacja! z całą pewnością Miś jedyny w swoim rodzaju!

    OdpowiedzUsuń
  2. Adrianno! Super Misiaczek z tym koszem kwiatów - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny misio:) Super że rozwijasz swoje pasję i próbujesz nowych technik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten misia a najfajniejszy ten kosz z kwiatami. Super Ci wyszedł ten haft płaski.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wezwanie Czerwiec 2018 Działanie A - Podaj Dalej !!!!!!!

    BARDZO WAZNE ! PODAJCIE DALEJ BRACIA I SIOSTRY SLOWIANIE !!!

    https://www.youtube.com/watch?v=IZ_Y0TfIz_Q


    Dziekuje w Imieniu RODU <3


    Kapłanka Wiecznego Ognia


    http://bronteaurell.com/wp-content/uploads/2016/09/giphy-2.gif

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny misio i ten koszyk z kwiatami. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.