środa, 17 lutego 2016

Kubuś Puchatek - magnes

Zrobiłam już kilka postaci z bajki, a Kubusia jeszcze nie. Trzeba było jak najszybciej coś z tym problemem zrobić.  Wyszedł mały fajny misiu. Gromadka się powiększa, a jeszcze osiołek przede mną. Muszę zainwestować w nową plastikową kanwę bo ta, na której teraz robię jest na wykończeniu. 


Dane techniczne:

  • 3 kolory mulin,
  • kawałek starego magnesu,
  • kanwa plastikowa,
  • czarny filc,
  • klej wikol
  • czas: 1 dzień
Magnesiki znalazły miejsce na mojej lampce. Mam plan kupić tablice magnetyczną, ale na razie to marzenia. Fajnie będą te wszystkie magnesiki wyglądały i można stworzyć mały teatrzyk.


Wczoraj miałam urodziny i przyszła paczka od Kociary, którą wygrałam w jej rozdaniu.
Fajnie się złożyło, że przyszła wczoraj, bo to jedyny prezent jaki mnie spotkał.
Jest kolorowanka dla dorosłych, gdy tylko weszły do sklepów, chciałam ją mieć, ale jakoś tak się nie zdarzyło, abym sobie kupiła. A teraz jest i cieszy. Wczoraj usiadłam tylko na chwilę, sprawdzić ja się koloruje i nawet się nie obejrzałam, a miałam już gotowego konika morskiego. 




Inni przyjaciele Kubusia Puchatka:
Magnesy:
***********************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

2 komentarze:

  1. Ha! Ostatnio trafiam na wpisy z kolorowankami. Fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowanki ostatnio są bardzo modne :) No i podobno wciągają!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.