czwartek, 4 lutego 2016

Książeczka Julka odsłona 2/16



Dawno nie dodawałam żadnego posta, oprócz zdjęć z moich postępów prac nad Chabrami, nawiasem mówiąc straciłam nad nimi zapał. W między czasie zrobiłam kolejną stronę książeczki. Tym razem wybór padł na wieloryba i na 8 "podstawowych owoców.  W następnej zrobię do kompletu z owocami warzywa. Nie wiem jeszcze co dam na drugą stronę, coś się wymyśli. Większość czasu zajmuję mi opracowanie pomysłu i przemyślenie jak to ma wyglądać.

Poprzednią odsłonę można zobaczyć ---> TUTAJ<---

Pod ogonem wieloryba ukryła się złota rybka :)
Dane techniczne:

  • 100 -procentowy len na strony
  • kordonek do obrobienia stron
  • różnego koloru filc
  • muliny
  • celofan
  • czas: około 3 dni
Dwie strony na razie związałam plecionym przeze mnie sznurkiem.

******************************************************************************************************************

Trochę szybciej zrobiliśmy sobie tłusty czwartek, ponieważ Julek kończył wczoraj 6 miesięcy. Na razie tylko pikolo, bo jeszcze karmię piersią i brzoskwinie w cieście francuskim. Julkowi bardzo się spodobał korek od szampana. 
******************************************************************************************************************

Przy pisaniu tego posta zauważyłam, że stuknęło mi 15000 wyświetleń. Dziękuje Wam za to, że czytacie i komentujecie mojego bloga. Dla mnie te wszystkie wejścia znaczą bardzo dużo, dają mi motywację, siłę do działania.



******************************************************************************************************************
A jeszcze muszę się pochwalić co wygrałam w candy organizowanym przez Dorotę z Moje rękodzieło - fąfę. Jeszcze raz dziękuje. Właśnie miałam zamiar kupić takie jajka styropianowe :). Na prawdę miła niespodzianka. Ja też po woli szykuję małe rozdanie. 
******************************************************************************************************************Zapraszam do wzięcia udziału w Hafciarskich wyznaniach.  
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze.
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tym odginanym ogonem wieloryba. W ogóle ta strona taka pełna lata i wspomnień morskich :)
    Z korkiem Mu do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyślałam tak jak Viola :) Dzieciaki to odkrywcy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.