niedziela, 21 lutego 2016

Opowieści zwięrząt



Urzekł mnie ten wzór, po prostu muszę go mieć. Haft z pozoru łatwy, już na wstępie pokazał na co go stać. Wzór jaki zalazłam po wydrukowaniu jest średnio-czytelny, dużo w nim półkrzyżyków, blackstitch zasłania dużo i trzeba się domyślać, czy jest tam krzyżyk czy może półkrzyżyk, czy może nie ma nic. Obrazek jest duży, ale mało w nim haftu.
Miałam dokończyć 4 pory roku, ale nie mogę dobrać odpowiedniej kanwy do moich dwóch poprzednich obrazków - Wiosny i Lata. Tak to już jest tak się zapomina, gdzie się kupiło i teraz jest problem z jej znalezieniem. W jednej pasmanterii nie było, została mi jeszcze druga, mam nadzieje, że w niej znajdę ten sam kolor. 

Tak można pracować - czekolada i latte, zabieram się za liska. 
Zaczęłam robić wielkanocne wzory i jestem w trakcie robienia jajka, nie wiem jak Wam to wychodzi, że kanwa  jest tak pięknie naciągnięta, moje pierwsze jajko prawdopodobnie będzie wyglądać okropnie.

Na koniec jeszcze zdjęcie mojego pierworodnego, który jest bardzo grzeczny i dzięki temu, mogę wolne chwile spędzać na hafcie. 
***********************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.