niedziela, 14 lutego 2016

Walentynki


Witam Ciebie Drogi Misiu!
Chcę pogłaskać Cię po pysiu,
buzi dam Ci i przytulę,
tylko napisz do mnie czule!

Taki mały miś, na szybko. Wzór ze starej gazety, muliny dopierałam sama, wymiary ok. A5. Haftowałam 3 nićmi, bo to dość duża kanwa, został mi kawałek, który idealnie się nadał. 

Dla mnie 13 okazał się pechowy, nawet bardzo. Oblałam się sokiem, naciągnęłam sobie mięsień (na szczęście dzisiaj już nie boli), maślane ciasteczka nie wyszły (jeszcze mąka mi się skończyła w trakcie i trzeba było iść do sklepu), gdy usiadłam do krzyżówki mój ulubiony długopis się wypisał i prawię przypaliłam zupkę Julka. Ten jeden dzień był owocny w małe katastrofy, dawno takiego dnia nie miałam. Dobrze, że to nie był piątek 13, ciekawe co by mi się wtedy jeszcze zdarzyło. A Wy jak po 13? 


*********************************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.