piątek, 16 grudnia 2016

Bożonarodzeniowe serca - renifery


To już ostatnie dekoracje świąteczne -  5 serduszek z reniferami. Renifery wyhaftowałam jeszcze w połowie listopada - klik i tak sobie czekały miesiąc, aż się za nie zabiorę.  W rzeczywistości serduszka są bardziej czerwone a tasiemki ciemniejsze.


Dane techniczne:

  • biała kanwa 20 tc
  • wzory z internetu
  • kolory dobierałam sama
  • kokardki
  • taśma dwustronna
  • tasiemki 
  • szpagat
  • grupy czerwony filc

Zawsze grudzień mi ucieka. Już niedługo święta. jak ten czas szybko leci. Wczoraj coś mnie dopadło, mam nadzieję, że to nie grypa. Leczę się herbatką rozgrzewającą na bazie goździków, imbiru, miodu, cynamonu, kardamonu i pieprzu. Mam nadzieję, że mi przejdzie do świąt. 



***********************************************
***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

28 komentarzy:

  1. Podobają mi się te jakby "pluszowe" z trzech serduszek ;)
    Zdróweczka! Nie dawaj się tam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zawieszki zrobiłaś :) Życzę dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam tych twoich reniferów) Fajne serduszkowe domaine im wymyśliłaś)Goń choroby precz!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne świąteczne ozdoby! a reniferki uśmiechnięte wyglądają czadowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze reniferki!Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zawieszki, te pluszaki są bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Superaśne a te maluszki rogate skradły moje serducho 💐

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam jak zastanawiałam się co z nich powstanie i już wiem;) Świetne reniferkowe serduszka!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ladne! :) Mnie tez cos dopadlo :/ zdrowka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności. Urzekające! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajniutkie zawieszki:-)
    Zdrówka Ci życzę i pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te świąteczne zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne zawieszki !
    Bardzo lubię prace w podobnym stylu i tak wykorzystywane hafciki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne serduszka, a reniferki uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zawieszki, Ada!
    Dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie i pomysłowe ozdóbki na choinkę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze zawieszki, fajny taki komplecik. Zdrówka Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uchachane łośki są prześwietne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale serduszka z hafcikami. Pieknie sie prezentuja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne sa te hafty i cudne zawieszki z nich zrobiłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak tu nie kochać reniferków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.