piątek, 23 grudnia 2016

ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE i recenzja Igłą Malowane




Aby Nowonarodzony Chrystus obudził w nas to,
 co jeszcze uśpione, 
ożywił to, ci już martwe;
 niech światło Jego słowa prowadzi nas przez życie do wieczności. 
Radosnych Świąt w gronie rodzinnym życzy 
Hafciarka



RECENZJA - IGŁĄ MALOWANE - dwumiesięcznik nr 6/2016 - Świąteczny blask.


Niestety dostałam dopiero teraz to wydanie, ponieważ zostało wysłane na adres mojej mamy, chodź prosiłam, aby zostało wysłane bezpośrednio do mnie.

Numer bardzo mi się podoba, chodź czuje mały niedosyt wzorów. Co prawda utrzymany jest w świątecznym tonie, ale jak dla mnie zabrakło takich wzorów jak aniołki, mikołaje, reniferki. Wszystkie wzory są ładne, wpadło mi w oko zegar i kokardki dla dzieci są uroczę :).


Od firmy Coricamo dostałam uroczy prezent w postaci króliczka, już się wzięłam do roboty :).
***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

27 komentarzy:

  1. Ada, radosnych i spokojnych świąt 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia :) Ja również życzę Ci wspaniałych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, także życzę zdrowych, radosnych świąt Bożego Narodzenia i wielu łask z nich płynących.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwych, kojących,
    przeżytych w zgodzie
    ze światem i z sobą samym,
    pełnych życia i miłości
    świąt Bożego Narodzenia :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję:) Tobie również życzę zdrowych, radosnych i magicznych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pełnych radości Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokojnych świat i wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spokojnych, wesołych i rodzinnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pogodnych, zdrowych Świąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego Nowego Roku 🎄

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowia, szczęścia, pomyślnosci i wszelki łask Bożych dla całej Twojej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowych wesołych,rodzinnych świąt:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za życzenia :)
    Ja również życzę Ci wspaniałych i magicznych Świąt Bożego Narodzenia:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za życzenia :)
    Niech Twoje Święta będą bardzo radosne, przepełnione miłością, pokojem i rodzinną atmosferą!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołego świętowania w najbliższym Twemu sercu gronie Ado :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałych Świat Bożego Narodzenia
    spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze.
    Samych szczęśliwych dni w nadchodzącym roku,
    oraz szampańskiej zabawy sylwestrowej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Radosnych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dość ciekawy numer :)
    Wesołych, zdrowych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Radosnych Świąt Ada z igiełką w dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uśmiechniętych, magicznych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesołych, zdrowych i szczęśliwych świąt

    OdpowiedzUsuń
  24. Wesołych Świąt i pomyślnego, twórczego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  25. Wesołych Świąt i twórczego przyszłego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo twórczo zrealizowanych marzeń życzę w nadchodzącym czasie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.