wtorek, 27 grudnia 2016

Hafciarska lista życzeń


Oto moja listę planów na rok 2017. W liście znalazło się 15 pozycji, nie są to duże prace, ostatnio nic większego nie wpadło mi oko.  Mam nadzieję, że chociaż połowę zrobię. Jestem takim typem człowieka, że co chwila zmienia zdanie. Na pewno coś jeszcze w międzyczasie wyhaftuję. 
Tutaj możecie zobaczyć moją listę z 2016 r. - klik - na bieżąco ją aktualizowałam. 


Hafciarska lista życzeń na rok 2017:

1. Masza i niedźwiedź - jedna z ulubionych bajek Julek. Nie wiem dokładnie, dopiero się zastanawiam.

2. Curled up animals - 3 zwierzątka, mam już liska, czas teraz na resztę gromadki.

3. Metryczki - zawsze są potrzebne, chce spróbować wyhaftować kilka uroczych hafcików.

Metryczka misiu 


4. Baletnica - mały wzór, ale ile w nim wdzięku i uroku.
5. Haftowanie haftu :) - zawsze chciałam mieć coś takiego nad biurkiem, może uda mi się w tym roku .


6. Kobietki - bardzo fajna seria, muszę tylko znaleźć nietuzinkowy kolor kanwy.



7. Owieczki - nie wiem jak Wam, ale one mi się bardzo podobają :).

8. Elfy - myślę, że zrobię z nich woreczki z lawendą.
9. Bobry - jak zobaczyłam ten wzór to od razu go pokochałam.

10. Lisek - po prostu kocham liski i w następnym roku nie może zabraknąć i tego uroczego zwierzątka.

11. Rodzinkę - już dawno miałam taki plan, aby wyhaftować naszą całą rodzinkę.

12. Monogramy

13. Konie - w trakcie


14. Koty

15. Wilk - bardzo lubię takie geometryczne wzory ;).
EDIT
Zapomniałam o kilku haftach z Igłą Malowane!
16. Śnieżna sowa

17. Elf
18. Seria z latarniami  

***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

37 komentarzy:

  1. Ciekawy i różnorodny spis ;)
    Życzę realizacji jak największej liczby pozycji z listy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lista bardzo różnorodna, a kilka prac i ja bym widziałam na swojej liście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lista bardzo zróżnicowana, kilka obrazków wpadło mi w oko :)
    Życzę powodzenia w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Plany bardzo różnorodne, życzę ich realizacji.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że stworzyłaś taką listę, bo łatwiej będzie Ci realizować swoje zamierzenia. Też chciałam takową stworzyć, ale jestem chyba jeszcze bardziej zmienna niż Ty ;) Za to mam swoje postanowienia noworoczne, których mam zamiar mocno się trzymać i dążyć do ich realizacji, ale o nich tuż po nowym roku :) M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe plany. Ja juz od lat nie planuję, bo życie pisze własny scenariusz hehe, jakoś nigdy nie udało mi się zrealizować swoich postanowień;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spora lista, nie mogę się doczekać boberków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa lista planów na przyszły rok. Bardzo zaciekawiły mnie konie. Trzymam kciuki żeby udalo ci sie zrealizować wszystkie plany :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Planujesz wykonać cudowne rzeczy. Będę zaglądać na bloga , aby podziwiać efekty. Życzę 100% realizacji planów a w wolnym czasie innych rzeczy, które po drodze wpadną na hafciarski warsztat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem pokaźna lista, życzę sprawnej realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lista ambitna, trzymam kciuki za jej realizację, najbardziej zwierzaków i boberków, słodka rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne plany masz na nadchodzacy rok, kilka wzorow które zaprezentowłaś jest rowniez w moich planach jednak co chwile kolejność w jamiej chciala bym je zrobicy modyfikuje się. Jedne wzory przybywają inne wpadają.

    OdpowiedzUsuń
  13. No powaliłaś mnie tymi planami; są nietuzinkowe i wspaniałe. Jak dla mnie, a może przeze mnie niewykonalne. Podziwiam Twój zapał i wytrwałość w XXX.
    A poświątecznie już w wielkim zabieganiu życzę radości i wielu szczęśliwych dni w nadchodzącym 2017 roku, niech się spełnią marzenia-te łatwe i te trudne do spełnienia:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Plany bardzo ambitne. Z całego serca życzę, by udało ci się je zrealizować w całości lub przynajmniej w połowie. Ja niczego nie planuję na cały rok, bo u mnie co chwila coś się zmienia i potem ciężko z realizacją planów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna lista! Życzę, aby udało Ci się wyhaftować wszystkie Twoje pomysły w nadchodzącym roku i wiele, wiele innych! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. O raju, sporo tego. Najbardziej urzekły mnie elfiki. W miarę możliwości będę ci kibicować w realizacji twoich prac 😃

    OdpowiedzUsuń
  17. Super propozycje, kobietki i bobry takie fajne, że sama chciałabym takie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No, no, pokaźna lista planów :) Mam nadzieję, że uda Ci się je wszystkie zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w realizacji listy! Owieczki też mi się marzą :) Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Kobietki najfajniejsze, ale niech Ci się uda wyszyć jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Plany piękne, życzę zatem by jak najwięcej z tej listy udało się wykonać w 2017 roku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa lista i sporo rzeczy wpadło mi w oko, ale najbardziej spodobał mi się ten lisek. Nie wiem dlaczego tak lubię te rude chytruski :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę dużo czasu na realizację hafciarski planów i pomyślności w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia Ado! u mnie planowanie zaczyna się w momencie gdy zbliżam się do zakończenia wcześniejszego projektu no i oczywiście w momencie gdy wypływa temat jakiejś zabawy czy wyzwania. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe plany. Wydaje mi się, że dominuje w nich fauna.

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne i ambitne plany :) podziwiam i trzymam kciuki... i z przyjemnością bede zaglądać i podziwiać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super masz plany :) Trzymam mocno kciuki za ich realizację :) Będę dopingować :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe plany. Życzę powodzenia w realizcji.

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę spełnienia wszystkich planów hafciarskich :) Mnie urzekły szczególnie te leżące bobry :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo bogata lista planowanych robótek - na pewno wykonasz w 120 % z Twoim tempem :) Ja nie planuję nigdy :)
    Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  31. zaplanujesz i zrobisz super :)
    i niejedno dodatkowo

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne plany, ta owieczka jest wypasiona:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ masz wspaniałe plany hafciarksie. Trzymam kciuki za wykonanie.
    I życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
    Pzodrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ambitne plany, trzymam kciuki, aby udało Ci się je wszystkie zrealizować, już jestem ciekawa pierwszych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lista bardzo długa, życzę zrealizowania jej w całości... Śliczna latarnia, co to za seria??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to z czasopisma igłą malowane z tamtym wakacji

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.