środa, 21 grudnia 2016

Zakładki - Sal 'od zakładki do książki"


Ostatnia porcja świątecznych dekoracji i zakładek, zrobionych w gorączce przedświątecznej. Nie wiem jak wy, ale  ja mam już dość i teraz zniecierpliwieniem czekam na Wigilię. Jutro wyruszamy w świąteczną podróż z Białegostoku do Łodzi. Zobaczę nowo otwarty Dworzec Fabryczna, jesteś ciekawa, czy na żywo też tak ładnie wygląda.

Zrobiłam dwie zupełnie inne zakładki jedna na czerwonej kanwa, a druga na kanwie plastikowej.

RENIFERKI


DANE TECHNICZNE:

  • czerwona kanwa
  • biały filc
  • wstążka zielona z oblamówką złotą 
  • klej 
  • mulina biała 


***********************************************
PINGWIN 


DANE TECHNICZNE:
  • baza do zakładki 
  • kanwa plastikowa
  • wzór z internetu
  • muliny
  • klej
  • filc (do podklejenia pingwinka)
  • dwa szklane koraliki 
  • drewniana gwiazdka
  • sznurek nylonowy




Zrobiłam jeszcze takie skromne, ale moim zdaniem ozdoby choinkowe. Nic nadzwyczajnego, drewienko i koralik, ale za to świetnie pasuję do zielonej choinki. 



 A na koniec Julek i jego ulubiona pozycja w łóżeczku, zaciągnięty materac i leżenie na szczebelkach.


***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

23 komentarze:

  1. Ale fajne zakładki, te pingwinki mnie urzekły :) i te zakończenie śnieżynką cudowne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności Ada :) Najbardziej podoba mi się ta z pingwinkiem :) Życzę bezpiecznej podróży i wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zakładki :) Urzekła mnie ta z reniferami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładka z reniferami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że wszystko już przed świętami skończyłaś, nie to co ja :) Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zakładki i zawieszki na choinkę:) Ja dzisiaj już dobrałam wzór, więc zaniedługo też zakładkę zaprezentuję)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne świąteczne zakładki. Urocze zawieszki choinkowe.
    Wszystkiego dobrego na święta życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje serce skradły dzisiaj te reniferki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakładki. Najbardziej podoba mi się ta z pingwinem :) Życzę bezpiecznej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Julek przesłodki w tym łóżeczku , zakładki świetne ,
    życzę zdrowych , pogodnych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w gronie najbliższych, oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku.
    P.S> Moja świąteczna zakładka tez już prawie gotowa, ale pokarze dopiero po Świętach

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodka ta zakładka z pingwinkiem :) Życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo urocze zakładki, a ta z pingwinkiem wymiata! Wesołych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze zakładki, obie. Szczęśliwej podróży i spokojnych, radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe zakładki przygotowałaś i przyznają się bez bicia - pingwinek mnie zauroczył !
    Życzę Ci...aby wszystkie dni w roku były tak piękne
    i szczęśliwe, jak ten jeden wigilijny wieczór.
    Szczęśliwych i magicznych Świąt:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie podziałałaś. Reniferki są the best :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Och, jak ja bym chciała mieć te zakładki! Śliczne. Słodziak z Julka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne zakładki:-)
    Wesołych i spokojnych świąt Wam życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zakładki powstały! Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zakładeczki, bardzo urocze i świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pingwinek urzekający, a drewniane choinkowe zawieszki pomysłowe.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.