poniedziałek, 6 lutego 2017

DAMA


Nie wiem zupełnie, jak nazwać ten haft, macie może jakieś propozycje? 


Mam teraz dwa tygodnie wolnego  i więcej czasu na xxx.  Jakiś czas temu, znalazłam 3 wzory kobiet i od razu mi się spodobały.  Jest to 6 punkt z Hafciarskiej listy życzeń-klik! Kolory dobieram sama, bo nie mam rozpiski, chociaż dobrze, bo pozbędę się trochę nieponumerowanej muliny.
Rozmiar wzoru to ok. 190 x 80. 


Postanowiłam też założyć mały słownik hafciarski - klik, który będę systematycznie uzupełniać. 


    ********************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: 
HAFCIARSKIE WYZNANIA

35 komentarzy:

  1. Super hafcik, ta kobietka kojarzy mi się z Paryżem, więc może paryżanka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna będzie dama :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale się zapowiada i te cudne kolorki !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym ją nazwała Kryśka :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzór bardzo ładny. Ciekawa jestem jak uda Ci się dobrać kolory - ja mam zawsze z tym problem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wzór, pokaż następne!:) Ktoś napisał paryżanka, też mam takie skojarzenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym tu zaproponowala "retro", ta panijest chyba z lat 50-tych, wiec takie mam skojazenie :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wzór :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie klimaty retro :) Wzorek mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny wzór :) odrazu skojarzyło mi się z damą w klimacie "retro"... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mi się zdaje, że to lata 50-te:) A ze słowniczkiem bardzo fajny pomysł, pamiętam, że jak zaczynałam przygodę z blogiem, nie wiedziałam o co chodzi z tymi wszystkimi SALami i TUSALami itp.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny hafcik, ciekawa jestem do czego go wykorzystasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. będzie uroczy hafcik jeden z moich ulubiony modnych...może na torebkę kosmetyczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny wzór wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, prześliczna! I słowo "dama" doskonale nadaje się na jej tytuł :) Nie mogę się doczekać pierwszych xxx. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna dama się zapowiada :) Niecierpliwie czekan na pierwsze krzyżyki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Skojarzyła mi się z paryżanką;) Będzie śliczny hafcik.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mieszczanka:) tak mi się skojarzyło. A słowniczek super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł z tym słownikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dość wysoka ta panienka:) Fajnie dobrałaś kolory.

    OdpowiedzUsuń
  21. Duży plus za słownik hafciarski , doskonały pomysł !!
    Haft zapowiada się uroczo , śmigniesz go migiem . Pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia, jestem ciekawa jakie są następne damy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super hafcik, jak dla mnie to retro laska :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyjemnego wyszywania. "Elegantka", "Damulka", "Paniusia" mi do niej pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ladne kolory dobralas :) "Dama" jak najbardziej pasuje jako tytuł hafciku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny wzorek wybralas :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna "Dama w apaszce". To będzie wspaniała kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny wzorek. Kolekcja z pewnoscia ciekawie sie zapowiada. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.