wtorek, 14 lutego 2017

Walentynki - Sznaucer i serduszka



Dzisiaj Walentynki, czyli jeden z najromantyczniejszych dni w roku, gdzie na każdym kroku można zobaczyć zakochane pary, kwiaty, serduszka i czekoladki.
Uważam, że jest to miłe święto, które jest odskoczą od codzienności. 



Zawieszka, czy może zakładka? 



Dane techniczne:
  • muliny bez numerów :)
  • plastikowa kanwa 14 ct
  • bawełniany czarny sznurek 
  • klej

Rozpoznajecie sznaucera? Mam nadzieję, że tak. Wzór znalazłam w internecie i od razu mi się spodobał.  Sznaucery to naprawdę świetna rasa. 
Dane techniczne:

  • patyk do szaszłyków 
  • kanwa plastikowa 14 ct
  • muliny bez numerów
  • kokardka
  • klej
  • niebieskie filc 



Ostatnio dodałam dwa foldery z wzorami - serca i zakochane pracy - klik


W tym dniu życzę Wam dużo MIŁOŚCI I SZCZĘŚCIA :* <3

**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

28 komentarzy:

  1. Ale łądne serduszka i pieseł :)
    Super blog. Zapisuje i zapraszam do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ada fajne te wzorki , takie maleństwa a cieszą , Serduszkowa zawieszka świetna ,
    I Tobie miłych i romantycznych Walentynek życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy w sercach jest jakiś wypełniacz że są takie pulchniutkie. Czy to tylko złudzenie fotograficzne/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wdzięczna ta serduszkowa zawieszka :)
    Tobie w tym dniu Walentynkowym i każdym innym wiele przejawów miłości z każdej możliwej strony :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna serduszko-wa zawieszka :)
    A psiak uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serduszka słodziutkie a co do sznaucerka to się w 100 % zgadzam. Najlepsza rasa . Mam w domku takiego milucha. Wabi się Idefix :D Milutkiego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przemiła mordka sznaucerka, a i serduszka bardzo mi się podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna walentynkowa zawieszka :) Chyba na swoją zakupową listę dopiszę kanwę plastikową - strasznie podobają mi się tworzone na niej hafciki! Mimo, że nie przepadam za psami, ten sznaucerek jest słodziutki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze maleństwa, a ten piesio suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prace. Udanego wieczoru walentynkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze prace. Serduszkowa zakładka bardzo przypadła mi do gustu. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małe hafciki, ale mają coś w sobie zawsze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne serducha😊 Właśnie wyszywam tą parę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo śliczn emaleństwa. Serduszka widze jako zawieszkę. Bardzo lubię zawieszki.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne prace :) Bardzo tematyczne :) Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Walentynkowe cuda! Ale piesek mnie niesamowicie urzekł... Moja mała chrześniaczka by oszalała na jego punkcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne walentynkowe prace! Małe ale zachwycające. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jako rasowa psia mama, zakochałam się przede wszystkim w walentynkowym sznaucerku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze te małe hafciki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne hafciki :), a serduszka takie zgrabniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne hafciki :) Szczególnie piesek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.