piątek, 24 lutego 2017

Retro paryżanka Kryśka - odsłona IV

To już prawie koniec, jeszcze tylko nogi i pantofelki, no bo jak Kryśka miałaby chodzić. Dzisiaj mam wolne na uczelni, będę mieć tak co dwa tygodnie :). Pierwszy tydzień semestru i już mamy zadane kilka referatów, recenzji itp., ale dam radę :). 



 Co do torebki to mam pomysł "udoskonalenia" jej, ale to już w następnej i ostatniej odsłonie.


Niedawno dodałam nowe wzory, tym razem są to króliczki i zające - klik


Pozdrawiamy! Dziękuję, za miłe komentarze do poprzedniego posta, nie wiedziałam, że tak Wam się spodoba Kurczaczek i królik - klik


**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

21 komentarzy:

  1. Piękna ta Kryśka, no ale buty to musi mieć obowiązkowo ;)
    Ślicznie wyglądasz z synkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jednak Kryśka :D Uwielbiam królika Piotrusia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super a maluch jaki duży:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na finałową Kryśkę...
    Piękne zdjęcie z synkiem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fotka z Julkiem !! Kryska całkiem fajnie wygląda. . Super że tak szybciutko sobie z nią poradziłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kryśka prezentuje się wspaniale :) Ciekawe jak udoskonalisz torebkę. Może koraliki? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafciarka jest świetna, a nie myślałaś by dorobić jej kontury na rękawiczkach? Będą bardziej wyraźne

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja :) Super praca :) Uwielbiam Twoje hafty Adrianko :) Śliczni razem wyglądacie, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny haft! Współczuję referatów, egzaminów itp., ja już o studiach i egzaminach zapomniałam;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna damulka się wyłania, jeszcze nóżki i będzie mogła tańcować:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekałam na kolejną odsłonę Paryżanki :) Prześliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haft wychodzi lepiej, niż się spodziewałam. Babka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kryśka bez butów miała by ciężką przeprawę ;) Ale jak powiedziałaś, to pewnie coś z tym zrobisz.
    Serdeczne pozdrowionka dla małego przystojniaka i jego mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kryśka już fajnie wygląda:) a masz pomysł co z nią zrobisz?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcie mamy z synkiem. Rośnie Ci pociecha!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.