sobota, 11 lutego 2017

Retro paryżanka Kryśka



Padło kilka propozycji dla nazwania mojej damy, dziękuje Małgorzacie M,  Eleli, Magdusi i Agnieszce T.



Za mną już 5 dni, może byłoby więcej, ale trochę sprzątała w domu i na blogu, dodałam także nową zakładkę z moją galerią prac - klik.


I jak wychodzi mi dobieranie kolorów mulin? Może być? 



A tutaj mój mały szkrab, niech nie zwiedzie Was ta minka, już musiałam wszystko pochować, bo bardzo lubi bawi się mulinami i igłami. 

**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

23 komentarze:

  1. Paryżanka przepiękna, a imię świetnie do niej pasuje :) Już nie mogę się doczekać, aby zobaczyć całość :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wygląda świetnie :) Imię otrzymała rewelacyjne, a kolory dobrałaś bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda suuper :) czekam na całość :)
    Pozdrawiam, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Imię pasuje!:) kolory dobrane świetnie, w takim tempie za parę dni będzie gotowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wygląda świetnie, czekam na końcowy efekt.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny będzie ten haft, dobrze dobierasz kolorki :) Pozdrowienia dla Ciebie i Twojego szkraba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna będzie ta paryżanka - tak minka synka słodka
    ale igły lepiej pilnować bo to nie żarty !!! pozDrawiaM ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezła elegantka z tej Kryśki i kolorki też dobre :).

    Mówisz, że synek patrzy i kombinuje co by tu zmalować ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie ta paryżanka się zapowiada.
    A synek ma minkę, jakby wiedział co mama o nim napisała.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Julek słodziak ale ma małe diabliki w oczach :-)
    Hafcik zapowiada się świetnie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromnie się cieszę że mogłam troszkę pomóc :D hafcik pięknie rośnie, a maluszek jest cudowny, śliczny chłopczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No jeszcze trochę i może też sam będzie hafcił, po mamusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :) A synuś jaki fajny. Minka Aniołka i oczy, które mówią przecież ja nic nie zrobiłem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie przybywa hafciku.
    A Julek uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie Ci idzie wyszywanie :)_
    ps. mój Antoś zobaczył zdjęcie Julka i mówi że to chyba on jak był mały (teraz ma 3 latka) ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna będzie:) a Julek słodziak! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lecisz z tymi haftami jak burza :) Julek już taki duzy i słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiada się świetnie Twoja paryżanka. Ściskam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Już widać, że efekt końcowy będzie wspaniały :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.