czwartek, 2 lutego 2017

Bombkujemy przez cały rok


Na początku stycznia zapisałam się na zabawę organizowaną przez  Raeszka . Do wykonania dostałam 3 wzory bombek i jeżyka, którego pokazywałam już wcześniej. Postanowiłam, że moje bombki będę różne, chce je wykorzystać do kartek bożonarodzeniowych.
Coś nie mogę się wykurować... wczoraj dostałam gorączki, dzisiaj jest ciut lepiej, dobrze, że nie mam dzisiaj zajęć na uczelni. Został mi tylko jeden przedmiot do zaliczenia - psychologia ogólna, jak jutro zaliczę ćwiczenia na 5 będę zwolniona z egzaminu z wykładów i skończę sesję wcześniej niż się zacznie :).

A to mój jeżyk - klik.
        

               ***********************************************                   Zapraszam do wzięcia udziału w: 

32 komentarze:

  1. Fajne te bombki , ogólnie wzorki były super, szybko się wyszywało. Szkoda ze do 15 lutego jeszcze 2 tygodnie bo wzięłabym się z chęcią za kolejne hafty .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bombki, a jeżyk przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bombki :) Dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak... przecież zaraz święta :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodanie tej połyskującej nitki było świetnym pomysłem :) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace :) W takim razie życzę dużo zdrówka i powodzenia :) Trzymam kciuki, żeby wszystko się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne bombeczki,będą piękne karteczki.Życzę zdrowia i powodzenia na uczelni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne te bombki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko piękne. Bardzo dobrze, ze teraz robisz bombeczki :D ja cały czas dziergam gwiazdeczki na szydełku bo tego zawsze mało :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie sobie poradziłaś z tymi bombkowymi wzorkami :)
    Dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne bombeczki, też muszę się w końcu za nie zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że jutro będziesz się dobrze czuła i zaliczysz egzamin na 5 :).

    Super pomysł z wplątaniem muliny cieniowanej. Wyszedł super efekt :).
    To teraz pamiętaj o podlinkowaniu 15 lutego ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne bombeczki, moja faworytka to ta czerwona. Życzę zdrowia i powodzenia na studiach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę dużo zdrówka i sesji po Twojej myśli.
    Bombki bardzo fajne, a jeżyk nadal uroczy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie dobrałaś kolorki. Podobają mi się akcenty z nicią metalizowana :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze bombki bardzo mi się podoba dodatek tej złotej nitki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne bombki, jeżyk mnie zachwyca! Może z tej miłości do jeży coś wyxxxuję:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze bombeczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądają z tymi srebrnymi i złotymi nitkami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mulina i błyszczące niteczki - ładnie to na bombkach wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.