środa, 17 maja 2017

Haftu mojej Mamy - cz. II



W styczniu pokazałam hafty mojej Mamy, które bardzo się Wam spodobały, teraz chciałam zaprezentować nową porcję hafty. Tym razem konie. 
Mama bardzo lubi ten motyw, ma jeszcze kilka obrazów z koni, obiecuję, że je też kiedyś pokaże ;). Mama zrobiła te prace jakiś czas temu, ale nigdzie się nimi nie chwaliła, więc postanowiłam je pokazać. 




Tutaj możecie zobaczyć poprzednie
 hafty Mamy --->klik <---


**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

18 komentarzy:

  1. Piękne są, wiadomo po kim odziedziczyłaś miłość i talent do krzyżyków :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam mamę za haftowanie koni - ja raz spróbowałam i raczej już po ten motyw nie sięgnę, a szkoda, bo uwielbiam konie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zakochana w koniach od zawsze, a te hafty aż zapierają dech w piersiach ! Masz zdolną mamę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A szkoda, że się nie chwaliła bo prace cudowne :) Misterna robota :) Gratuluje Twojej mamie talentu oraz cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekaż mamie, że piękne są te konie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne hafty! Mama powinna być z siebie bardzo dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie gdy ma się wspólną pasję z mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne!
    Fajnie usiąść z mamą, pogadać i powyszywać :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, jak żywe. Pogratulować zdolności i pracowitości:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe, fajnie mieć takie wspólne zainteresowanie z mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne hafty, gratulacje dla Mamy :) To wspaniałe, że macie z Mamą wspólną pasję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. widać, że talent i zdolności macie w genach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, jak ja bym chciała, żeby moja córka też złapała krzyżykowego bakcyla :) Niestety na razie zupełnie jej to nie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Konie są wdzięcznym motywem do haftowania. Też lubię je wyszywać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne hafty! Fajnie gdy ma się wspólną pasję z mamą .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.