poniedziałek, 29 maja 2017

Kolorowe kwadraciki


Taki mały obrazek na próbę, ciekawa byłam jak to będzie wyglądać. Mam zamiar wyhaftować dużo większy obraz z kwadracikami, na mniejszej kanwie z większą ilością kolorów.  Zastanawiam się jeszcze nad wielkością kanwy 18 czy 20 ct. To jest dobry sposób na wykorzystanie starych mulin, które nie mogą sobie miejsca znaleźć.


Dane techniczne:

  • kanwa biała 16 ct
  • 7 mulin dobieranych 
  • wymiary to 10 x 15
  • ramka z pepco
  • wzór zainspirowany z pinterest 

Podoba się Wam taki "nowoczesny" haft? 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

26 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna rzecz! Świetna byłaby z tego poduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny :) Bardzo fajnie się prezentuje :) Podoba mi się taka wersja i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, dla mnie bardziej na cos użytkowego , poduszkę, torbę, zakładkę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny pomysł :) A kolory niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki ciekawy pomysł z tymi kwadracikami. Wyszedł fajny hafcik. Bardzo jestem ciekawa, jak będą wyglądać większe gabaryty.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję pomysłu!!! Doskonale się prezentuje taki nowoczesny obraz. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Haft sam w sobie wygląda bardzo fajnie, aczkolwiek do moich wnętrz nijak by nie pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł :) i super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa abstrakcja. Też widzę ten haft na poduszce albo kocu.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne przejście kolorów ��

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo energetyczny i uniwersalny obrazek .Przez kolory przeszłaś idealnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.