środa, 10 maja 2017

SAL z papugami - finał


Bardzo dziękuje organizatorce tego SAL-u - Zimnej, która wybrała piękny i kolorowy wzór. Bardzo dobrze je się haftowało. Szkoda, że to już koniec, dla mnie mogło być ze 20 takich papużek.
Powiecie mi co z tą pogodą, wczoraj ostre słońce i śnieg...


Dane techniczne:

  • kanwa 20 ct
  • muliny dobierałam według mojego uznania
  • wymiary to 25 x 7cm 
  • ilość kolorów - 27 


Papużki chyba wykorzystam do zrobienie torby.
Macie może namiary do dobrego a taniego sklepu internetowego z materiałami i tkaninami?

**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

34 komentarze:

  1. Ale świetne są te papużki takie kolorowe , Super hafcik powstał , myślę ze na torbie będzie wyglądał rewelacyjnie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne papużki, ja też się nimi zachwycam, a torba z nimi będzie niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kolorowe papużki,będzie niepowtarzalna torba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te papużki! Bardzo wesołe i kolorowe aż uśmiech od razu pojawia się na twarzy gdy się na nie patrzy :)
    Fajny pomysł z tą torbą, zawsze to inaczej niż tradycyjnie na ścianie, a poza tym miło będzie mieć zawsze pod ręka tak optymistyczny hafcik - dobry na poprawę humoru i rozweselenie tej chłodnej i ponurej aury, która jest wciąż pomimo maja..

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze ptaszyny:-)
    Co do sklepu to ja kupowałam tu:http://www.emaltex.pl
    Asortyment mają dość skromny, choć od czasu moich zakupów i tak się rozrósł.
    Ale jakościowo i cenowo było jak dla mnie ok.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie i kolorowo!
    Na torbie będą się świetnie prezentowały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ptaszki, gratuluję ukończonego SALu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochalam się w tych papużkach ! <3 Za oknem beznadziejna pogoda, więc chociaż te kolorowe ptaszki poprawiają humorki ! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są! Kolory cieszą oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudności ptaszyny, na letnie torbie będą się prezentować znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja Adrianko! Ślicznie wyglądają te papużki, takie kolorowe i bardzo egzotyczne! Super wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są szkoda ,że przegapiłam ten sal...podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Już mówiłam, że piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie, radośnie i bardzo kolorowo! Papużki na torbie będę prezentować się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudne kolorki :), z takimi papużkami torba będzie wyglądać cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie się będą prezentowały te papużki na torbie :) genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuje za wspolna zabawe! :) Piekne sa te Twoje papuzki :) Podoba mi sie pomysl na wykorzystanie hafciku :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo energetyczne te papużki, takie tęczowe. W sam raz na ten śnieg jaki macie w Polsce ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodka, przesympatyczna gromadka! Jakie soczyste i barwy! Taka torba na zakupach pozwoliłaby złagodzić ból powstały po odchudzeniu portfela :-))) Torba pocieszajka :-) Jestem za torbą!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są te papużki. Kolorowe i wesolutkie bardzo. Myślę, że na torbie będą wyglądały super. Bardzo lubię torby z haftami i inne też.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne! :) Bardzo optymistyczne

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo radosne papużki powstały. Pomysł na ich wykorzystanie super!

    OdpowiedzUsuń
  23. o kurczę, ale cudne papugi :) no przepięknie to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  24. te papugi są świetne... u mnie czekają na chwilę wolnego, bo nie odpuszczę tego wzoru

    OdpowiedzUsuń
  25. Ah jak kolorowo! Super papużki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. papużki prezentują się zachwycająco i przeuroczo! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.