piątek, 29 stycznia 2016

Stitch with heart




Taki mały przerywnik od chabrów, a jaki kłopotliwy. Myślałam, że pójdzie raz dwa, a mówiąc krótko przeliczyłam się.
Trochę z nim był kombinowania, zaczynając od wykombinowania wzoru do wykończenia. Moje zamierzenie było zrobienie słodko - cukierkowej zamieszki do nożyc i jak na moje oko się udała. Jestem zadowolona z efektu mojej pracy, chyba pierwszy raz ;). 



Dane techniczne
  • niepotrzebny kawałek kanwy
  • stare muliny ariadny bez numeracji - 4 kolory
  • 1 dzień pracy
  •   Wzór to połączenie kilka innych wzorów z internetu. 


Byłam dzisiaj w pasmanterii, nie powiem wybór ogromny, wszystko do haftu, nawet koraliki, tasiemki, kolorowe guziki itp., ale ceny zwalają z nóg.  Chciałam kupić kilka rzeczy, ale ograniczyłam się do minimum. Błędne koło kilka rzeczy kosztuje sporo kasy, ale nie tyle ile wydałabym za przesyłkę zamówioną przez internet. Muszę sobie poukładać w głowię co chciałabym kupić i może zrobię sobie urodzinową paczuszkę.





********************************************************************************Zapraszam do wzięcia udziału w Hafciarskich wyznaniach.  
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze.
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

1 komentarz:

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.