wtorek, 16 sierpnia 2016

Babeczki


Babeczki zrobiłam dla mojej ukochanej, jedynej i niepowtarzalnej chrzestnej Moniki  :).
Zrobiła ciasta i wspaniały tort na chrzest Julka, oczywiście pychotka.
Z męczona jestem, tyle organizacji, samej imprezy, no i po.  Ostatni gość dzisiaj pojechał, teraz można poodpoczywać i wziąć się za aniołka.
Julek nie wytrzymał całej mszy i zasnął mi na rękach, które miałam tak naprężone, że do wczoraj mnie bolały i nie mogłam xxx. 
Dane techniczne:
  • kanwa plastikowa,
  • mulina ariadna
  • filc
  • klej uniwersalny
  • koraliki różnokolorowe
  • wzór z internetu
  • kolory dobierałam sama 
Więcej zdjęć wstawię później, bo nawet ja jeszcze ich nie widziałam i nie mam.
Mam nadzieję, że wyszły dobrze.
*************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA 
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

21 komentarzy:

  1. Babeczki do schrupania, swietnie Julek wygladal. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczki prześliczne i bardzo smakowicie wyglądają, a Julek ślicznie sie prezentował :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te babeczki :) A i wasze stroje... Należycie jak rozumiem do jakiegoś bractwa tak???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja jestem w Stowarzyszeniu Historyczno - Kulturalnym Dworzanie i w bractwie rycerskim ziemi łęczyckiej, a mój facet w kręgu rycerskim w Nowej Soli.

      Usuń
  4. Babeczki przesłodkie:) Wyglądaliście wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z babeczkami, wyszło super! :) Julek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się powtórzę, pomysł z babeczkami miałaś świetny:-) Julek to sama słodycz:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki ten babeczkowy certyfikat :)
    Julkowi super pasuje taki strój!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, jaki fajny klimat mieliście podczas chrztu! Jak w bajce :)
    Babeczki urocze, a i pomysł na dyplom fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Babeczki wspaniale się prezentują :)
    A pierwsze zdjęcia z Chrztu pokazują, że to była wspaniała uroczystość :)
    Odpocznij i zrelacjonuj nam ten wspaniały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Babeczki ślicznie i Juluś uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyobrażam sobie, że chrzest Julka wyglądał bajecznie, te stroje... :) A babeczki mega słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z okazji Chrztu Świętego wszystkich potrzebnych łask Bożych dla Juleczka, Rodziców, Dziadków i Chrzestnych :)
    Proszę o więcej zdjęć, bo klimat uroczystości niezwyczajny!
    Odpoczywaj teraz ile wlezie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.