poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Pamiątka Chrztu Świętego - ANIOŁEK

Przygodę z aniołkiem rozpoczęłam 7 sierpnia. Dzięki kilku osobom miałam legendę do niego, ale była w dmc (ja haftuje tylko ariadną), więc stwierdziłam, że kolory dobiorę sama z zapasów moich i mojej mamy. Jestem z efektu zadowolona, chociaż włoski mogły wyjść lepsze.
Gdy skończyłam aniołka i napis stwierdziłam, że czegoś brakuje, jest "za goło". Wpadłam na pomysł wyhaftowania jeszcze ramki. Po dwóch godzinach mozolnego szukania ramki, nic fajnego nie znalazłam, więc trochę pogłówkowałam i sama zrobiłam projekt. Ramka miała być cała, ale w trakcie prace, uznałam że tak jak teraz będzie lepiej.
Literki zrobiłam na podstawie wzoru, ale mocno je zmodyfikowałam. Cały wieczór mi zajęły, co rusz coś nie wychodziło, było coś nie tak... nie lubię robić literek...
Bardzo mi miło, że chrzest-klik wam się tak podobał, nie sądziłam, że wywrze on takie wrażenie. Teraz muszę wywołać zdjęcia z ceremonii, ale nie wiem, które wybrać tyle ich jest i wszystkie są świetne.

Dane techniczne:

  • kanwa 16 ct
  • muliny ariadna
  • haftowany 3 nitkami 
  • srebrna nic - madeira metallic  
  • wymiary 20x20 cm


Tu możecie zobaczyć moje postępy:

  1. Początek - klik 
  2. w połowie sierpnia- klik
  3. bez ramki i włosków - klik 
Mam pytanie do osób mieszkającym w Białymstoku, czy znacie kogoś kto za rozsądną cenę i estetycznie oprawi mi aniołka? Szukałam już w różnych marketach kwadratowej ramki, ale nic fajnego nie znalazłam. 
***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA 

39 komentarzy:

  1. Dobrze dobrana ramka, pasuje do całej pamiątki. Taki delikatny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna pamiatka :) Wspaniale wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze lubie podgladać Twojego bloga. Hafty wykonane przez Ciebie zawsze są pieknie i starannie wykonane. Twoje prace moga smiało byc inspiracją dla innych. Masz fajne pomysł w wykonczeniu prac. Ja czasem sobie cos podpatrze u Ciebie ;) Pamiatka chrztu naprawde super i kolorki takie slodkie.
    Ps- Pieta w Twoim wykonaniu bardzo mi sie spodobała i tez podtanowilam ze ja wyszyje dla kolezanki jako prezent ślubny. Twoje prace dla mnie sa inspiracja. Pozdrawiam i jak najwiecej takich cudnych prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, bardzo mi miło, że mogę być dla kogoś inspiracją. Koniecznie musisz mi pokazać, jak wyjdzie ci pieta.

      Usuń
  5. Prześliczny aniołeczek. Będzie cudna, niepowtarzalna pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękną pamiątkę wykonałaś dla swojego synka. Jestem pod wielkim wrażeniem, bo zdaję sobie sprawę ile czasu musiało Ci zająć samo organizowanie chrztu, a i tak znalazłaś go jeszcze trochę, by wyhaftować takiego ładnego aniołka :)Po prostu, brawo :) Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała pamiątka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna pamiątka, ta ramka ładnie wykończyła obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyszedł Ci ten aniołek, haftowana ramka to fajny pomysł:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny aniołek...cudna pamiątka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, subtelny haft, literki też ślicznie wyhaftowane ( że sprawiały trudność, wcale nie widać;)Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny jest ten aniołek!
    Miałaś fajny pomysł z haftowaną ramką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny hafcik, wspaniała pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna, urocza metryczka :) Haftowanie literek metalizowaną muliną naprawdę musiało być mało przyjemne ;) Co do oprawy Aniołka, to na Twoim miejscu zapytałabym Chagę z bloga http://pasjeodnalezione.blogspot.com/, wydaje mi się, że Agnieszka może dużo wiedzieć na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie to zrobiłaś! Rzeczywiście taka rameczka jest lepsza, nie przytłacza, a ładnie otula właściwy haft.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hafcik jest piękny .. aczkolwiek ja bym wyszywała tylko 2 nitkami , wydaję mi się że przy trzech na 16 ct lekko się marszczy . Nie wiem czemu masz awersję do literek , jest w sieci wiele czcionek na backstiche jak i na krzyżyki zawsze można coś wybrać . Poza ty zauważyłam że litery wyglądają dużo lepiej jak wyszywa się je taka ilością nitek jak krzyżyki.
    Co do oprawy Tu możesz zamówić sobie dowolną ramkę
    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?id=27946&us_id=12887472
    A na zakończenie uważam że Julek będzie miał piękną pamiątką z chrztu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniołek fajnie wyszedł :) Sama bym się wszakże nie pokusiła o dobranie kolorów do jakiegokolwiek wzoru, ale Tobie to nieźle wyszło - masz oko :) No i pomysł z ramką też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodki jest ten aniołek, piękny hafcik. Ja trzymam swoje wzory w komputerze ale zawsze jako same obrazki, nigdy nie mam do nich legendy (czyli kolorów jakie powinny być) bo dobieram je sobie sama wedle mojego widzimisie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna pamiątka, godna takiej uroczystości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo wyjątkowa pamiątka, dobrze dobrana rameczka jeszcze może dodać większego uroku.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyszło super. Piękna praca :) i świetna pamiątka dla Julka.
    ps. ja też nie lubię haftować literek

    OdpowiedzUsuń
  24. W końcu się wyłonił !
    Piękny jest...i wspaniale się będzie prezentowała na pamiątce Adrianko :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniołek jest super. Bardzo pomysłowo też zrobiłaś tę mini-rameczkę. natomiast jakoś nijak nie pasują mi te literki. Przepraszam, ale wg mnie są odrobinę mało czytelne. Może to wina tej wplecionej srebrnej nitki - nie wiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo elegancka haftowana pamiątka! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny aniołek, cudna pamiątka! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hafcik jest przeuroczy, wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam aniołki, a ten jest przeuroczy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wzroku nie znalam, ale Fanny symboliczny z tym gołąbkiem ;)
    Chyba nie wyszywalabym wstążek we włoskach aniolka, skoro to dla chłopca ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzień dobry, przepiękny aniołek, czy mogła by mi Pani pomóc, będę wyszywała dla znajomej aniołka, właśnie tego wybrała, mam rysunek ale nie mam zestawu nici, czy mogła by mi Pani pomóc i podpowiedzieć numery nici. Pozdrawiam
    Magdalena Maszewska

    OdpowiedzUsuń
  32. Albo może podpowie mi Pani z jakiej gazety, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.