środa, 10 sierpnia 2016

IV etap SAL-u "od zakładki do książki" - GALERIA PRAC


IV etap -  ~ SOWY ~ CYTATY~ LATO ~

Postarałyście się! Przypłynęło do mnie 47 prac z 18 blogów. Jestem z Was dumna, oby tak dalej. 3 tematy, a ile interpretacji. Brawo!
Wczoraj opublikowałam nowe tematy,  zobaczyć je możecie, tutaj ---> ~V ETAP~ 
Przejdźmy teraz do wyróżnionych prac.


Kwadratowe kwadraciki i nie tylko


......................................
Teraz czas na wszystkie prace:


Robótkuje i bloguje CYTAT

Kącik szydełkowych supełków 

Czekając na wenę - z pasji do rękodzieła 

Ręczne Robótki Anny

Hafciarska


Mój świat haftu i rękodzieła

Joanna - Czekając na wenę - z pasji do rękodzieła 

Mój świat haftu 

Kuchnia i pasja

Słomiany zapał z haftem w tle

Kwadratowe kwadraciki i nie tylko
Krzyżykowe szaleństwo

Mało, ale jednak coś......

Francesca


*********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA 
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka.

5 komentarzy:

  1. Od początku obserwuję ten SAL, fajne tematy i rewelacyjne prace. Brawa za organizację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Zachwycające , wszystkie jak jeden mąż!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zabawa!Pięke prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mnostwo wspanialych zakladek. Pozdrawiam serdecznie i bawimy sie dalej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.