wtorek, 23 sierpnia 2016

METRYCZKA

Już o wiele wcześniej miałam wypełnić metryczkę, ale jakoś nie mogłam się zebrać do tego, a teraz proszę jest :).
Jak już pewnie wiecie, zabawę przeprowadza Ewa



1. Nick/imię
Występuje pod nickiem HAFCIARKA, na imię mam Adrianna, ale wszyscy wołają na mnie ADA.
2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Bardzo podobają mi się materiałowe tulipany. Decoupage mnie zachwyca, marzy mi się skrzyneczka na skarby dla Julka :).  Lubię też różne notatniki, segregatory i albumy. Wszystkie techniki podziwiam, bo wkładamy wysiłek, czas na to, aby rzeczy wyszły jak najlepiej.

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
Stanowczo haft krzyżykowy, czasem robię też zwykłą biżuterię, najczęściej kolczyki i bransoletki. Jeśli najdzie mnie ochota, to coś uszyję, najczęściej zabawki.

4. Trzy ulubione kolory to…..
Lubię pastelowe kolory.
błękit, jasny fiolet, wszystkie szarości 

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
Nie mam kolorów, których nie znoszę, ale nie przepadam zbytnio za pomarańczowym i ostrym różem, ogólnie nie lubię "ostrych", rażących kolorów. 

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Bardzo lubię dostawać przydasie, nigdy ich nie za wiele, oczywiście te dotyczące haftu krzyżykowego. 

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Teraz przy moim pierworodnym noszę przeważnie pierścionki i krótkie kolczyki (jestem uczulona na nikiel, więc muszę nosić srebrną biżuterię, albo zrobioną z metalu antyalergicznego )

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Kwiaty, proste ornamenty oraz motywy dziecięce. Mam dużo białych dekoracji. 

9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Lubię herbaty smakowe, ziołowe, kawę sypaną.

10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
chyba żelki i marcepan, ale wszystko co słodkie jest dobre!

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Lubię książki historyczne, fantasy, opowiadania historyczne, ale chętnie też przygarnę książki dla dzieci. Julek bardzo lubi, jak mu się czyta bajki.

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Używam tylko naturalnych kosmetyków, lubię bardzo płyny, kulki, olejki i różności do kąpieli.


13. Chciałam jeszcze dodać....
Nie chce nikogo urazić, ale ja nie używam tak obrusów i serwetek, u mnie się nie sprawdzają.  

14. Urodziny mam.......................... a imieniny..........................
16 lutego                           05 marca

Oto moje metryczka.
***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA 

9 komentarzy:

  1. Fajnie, że troszkę dałaś nam się poznać Ada :)
    Hmm, myślę, że coś dla Julka może się przydarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę się dowiedziałam więcej o Tobie :) bardzo ciekawe informacje :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj aż mi lżej ze niw tylko ja bez serwetkowa uffć

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że mogłam dowiedzieć się nieco więcej na Twój temat Adrianno :) Jeśli możesz to napisz pokrótce jak to z tymi wymiankami jest, bo zdaje się nie jestem ze wszystkim na czasie ;) Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że dołączyłaś, mnie napisanie metryczki według wzoru Ewy-Hubki zajęło tylko 12 miesięcy:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło Cię poznać Ado :-) takie metryczki świetnie się sprawdzają przy wymiankach i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Informacje jak znalazł, gdy zajdzie taka potrzeba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.