poniedziałek, 8 sierpnia 2016

V etap SAL-u od zakładki do książki

No i mamy półmetek Sal-u, jak to szybko minęło.


V etap SAL-u  od zakładki do książki 

TEMATY
SZKOŁA STAW LATO
  1. Szkoła - wszystko co jest związane ze szkołą, nauką, dzieci, przybory geometryczne, kredki, książki, w-f, tablica, kreda itp.
  2. Staw - czyli wszystko co żyje i rośnie w stawie, np. żaby, traszki, rybki, raki,  pszczoły, motyle, trzmiele, ważki, lilie, tatarak, pałki wodne - wiecie o co chodzi
  3. Lato - to już ostatni etap z tą porą roku

  1. Pamiętajcie umieszczacie osobny post z pracą i wysyłacie do mnie wiadomość z tematem - etap SAL - pomoże mi to z później z publikacją wszystkich prac. (adrianna.bartnik@gmail.com)
  2. Nie widzę przeszkód, aby zakładka na mój SAL, była równocześnie wykonana na inną zabawę.
  3. Główny regulamin --> TUTAJ <--
  4. Macie czas do 10 września. Powodzenia! 
  5. Możecie zrobić dowolną ilość prac. 
  6. Tematy możecie dowolnie interpretować im ciekawszy pomysł tym lepiej!
  7. Galeria prac ----->>>> TUTAJ



Lubicie jeździć nad wodę?
Bo ja uwielbiam!


Na nasze prace z IV etapu czekam do jutra.

*************************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA 
Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

1 komentarz:

  1. Oj, ale super. Jakoś zmieniłaś w końcu ustawienia i będę mogła komentować Twoje wpisy. A wcześniej nie mogłam, bo mnie zmuszało do rejestracji na google+, a ja nie lubię być zmuszana ;)
    Bardzo się cieszę, że to zrobiłaś.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marille

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.