poniedziałek, 5 września 2016

Czas start! Metryka/SAL/KOLOS/Ciuchcia

Dostałam dzisiaj wyczekiwane muliny, myślałam, że dostane je w piątek, ale i tak dobrze, że już je mam.
W połowie września u moich znajomych urodzi się synek, więc postanowiłam, że zrobię dla niego metryczkę - słonika. Mam już wszystko przygotowane, nawet ramkę. Wykorzystam wzór z ostatniego numeru Igłą Malowana -klik. 
Wybrałam białą kanwę 18tc, bo wzór idealnie wpasuje się w ramkę. Śmieszne jest to, że najpierw kupiłam ramkę, a potem musiałam dopasować rozmiar kanwy. 
Jak już wspomniałam zapisałam się na SAL-klik i też musiałam zaczekać na mulinki, aby móc zacząć mój "Tea time". Mam czas do końca września.
Oczywiście w paczce nie mogło zabraknąć mulin do mojego kolosa-klik. Tylko jeden kolor robię DMC, bo nie mogłam znaleźć dobrego odpowiednika. 
I jeszcze robię inny projekt. Ciuchcia, 6 liter na K, ktoś wie co to za napis będzie? Podpowiem tylko, że to jeden element większego projektu.
***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
CANDY ZŁAP KOTA W WOKU

27 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęłam mój poprzedni komentarz :)
      Podziwiam - tyle dużych prac w trakcie i małe dziecko w domu.
      Życzę powodzenia i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za powodzenie - tyle projektów na raz! myślę że może jakiś napis - imię zagości? np Kacper? no nie wiem czekam na postępy prac! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No masz co robić! Dużo projektów :) Czekam na pierwsze krzyżyki salu herbacianego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ada \kiedy Ty to wszystko robisz?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również trzymam kciuki, aby nie zabrakło Ci czasu na ich wyszycie. Ciuchcia znajoma, a imię? Może Kajtek?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dużo projektów w jednym czasie :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo projektów...ale która hafciarka tak nie ma:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ada chyba nie sypiasz wcale. nie wyobrażam sobie tyle haftów na raz i jedne większy od drugiego. Trzymam kciuki bo ja dla mnie jest ogromne wyzwanie.
    A na pociągu może będzie napis KLOCKI ?? Fajna jest i wiesz co świetny pomysł z tym malowaniem elementów zamiast siatki !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to będzie napis klocki, a narysowałam tak, żebym nie patrzyła na wzór, bo to jest z alfabetu wzięte i różne są odstępy, a poza tym szybciej się robi :)

      Usuń
  9. Nie wiem gdzie Ty znajdujesz czas na to wszystko :) Super, że tyle się u Ciebie dzieje. Pewnie z wszystkim się szybko uwiniesz

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieje się u Ciebie ;) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Cię, tyle projektów do realizacji :) Czekam z niecierpliwością, zwłaszcza na ciuchcię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też jestem pod wrażeniem ogromu prac krzyżykowych jakie wykonujesz. Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam cie kiedy ty znajdujesz na to wszystko czas. Trzymam kciuki i na pewno będę tu podglądać efekty :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pełne ręce roboty :), podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany ale masz roboty. Dobrze, że to sama przyjemność :).

    Ja na styczeń będę haftować metryczkę dla znajomych ale jeszcze się nie zdecydowałam na wzór ...

    Hmm, może na pociągu będzie "kocham" ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Cztery rzeczy na raz, niezłe wyzwanie. Chociaż obserwując Twoje tempo pracy, ani się obejrzeć, jak zaraz zaskoczysz finałem któregoś z haftów i zaprezentujesz gotowy na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny ten pociąg...dzieje się u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale się dzieje fajnych rzeczy u Ciebie. Pomyślałam "Kacper" ale już widzę, że to o klocki chodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem kupno ramki, a później dobierani kanwy to bardzo dobry pomysł. Zdecydowanie łatwiej dopasować kanwę, niż później szukać odpowiedniej ramki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę :) Przynajmniej później człowiek nie męczy się dobieraniem ramki, a tak już wszystko jest i można się cieszyć oprawionym obrazkiem :)

      Usuń
  20. Dużo się u Ciebie dzieje :) Same fajne projekty :)
    Ja też nie lubię czekać na kanwę, zwłaszcza, jeśli już mam materiał, to strasznie frustrujące :/

    OdpowiedzUsuń
  21. O wow, ile projektów :) trzymam kciuki byś wszystkie ukończyła w takim terminie jak planujesz, jestem ciekawa bardzo tego kolosa, no i metryczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.