piątek, 2 września 2016

Ważka - Słonie - SAL

Dzisiaj chce Wam przedstawić kilka rzeczy.

Zgodnie z tematem mojego SAL-u "od zakładki do książki" - klik, wykonałam zakładkę z ważką. Wzór jest mojego autorstwa, bo nie mogłam znaleźć odpowiedniego wzoru, który będzie odpowiedniej wielkości.
Dane techniczne:
  • mulina ariadna cieniowana - niebieska
  • kordonek 
  • srebrna nić madeira metallic
  • biała i czarna mulina ariadna
  • koraliki 
  • kanwa w odcieniu naturalnego lnu
  • niebieski filc 
  • klej uniwersalny 
Wczoraj przeprowadziłam operacje uporządkowania moich tasiemek, które zagnieździły się w szufladzie. Trochę mi zajęło zrobienie bobinek, dużo czasu zeszło mi na opracowaniu odpowiedniego wzoru. Potem wycięcie z bardzo grubego kolorowego bloku technicznego. 
Muszę, się pochwalić, przyszła do mnie paczuszka z hobberia.com, a w niej: organizer, nożyczki, kartki i mulinka. Teraz mogę, zabrać się za porządkowanie starych mulin, które nie maja oznaczenia, a walają się w każdym zakątku mojego mieszkania. 

Muszę jeszcze wspomnieć, że zapisałam się na SAL "Tea time" w Haftach AGATY - klik. Kanwę mam już przygotowaną, teraz czekam na muliny. Mam czas do 1 października, myślę, że na spokojnie zdążę.

A na koniec, chciałabym Was zaprosić na mini babeczkę z kajmakiem i wiórkami kokosowymi. W trakcie ich robienia zniknęła 1/4 połowa puszki z kajmakiem :). 
***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
CANDY ZŁAP KOTA W WOKU

28 komentarzy:

  1. Zakładka śliczna (jak zwykle). Bardzo mi się podoba pomysł na babinki słonikowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zakładka! pomysł na tasiemki super, muszę podpatrzeć. pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja na dietę przechodzę a tu takie smakowite babeczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra te bobinki na wstążeczki :) No a Sal zapowiada się wspaniale, sama miałam na niego ochotę, ale czas... ciężka sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładka śliczna, a te babeczki mmmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna zakładka, a babeczki wyglądają przepysznie:-) Słoniki są świetne:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna jest ta Twoja zakładka z ważką . I super z tym dyndającym długim sznurkiem Sal z herbatką świetny ale czasu mi już brak na cokolwiek nowego. Bardzo mi się podobają twoje słonikowe bobinki. Jak mogę coś doradzić to lepszym rozwiązanie na blokowanie wstążek przed rozwijaniem jest kawałek taśmy klejącej, ewentualnie spinacz biurowy. Po szpilkach zostają dziurki.
    A kajmak... mniam u mnie by zniknęło dużo więcej :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakladka sliczna i delikatna sloniowy pomysl super, kusisz slodkosciami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakładka :) I fajny SAL. A tymi babeczkami narobiłaś mi smaka. Dobrze że mam cukierki w biurze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakładeczka z ważką super się prezentuje, do tego sama wymyśliłaś wzorek. Bobinki słonikowe na wstążeczki świetny pomysł, wreszcie będziesz miała wgląd na swoje zapasy. Urocze zakupy poczyniłaś. Do Salu u Agatki też mam zamiar się włączyć w odpowiednim czasie.)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te Twoje bobinki. Zainspirowałaś mnie i zachęciłaś do zrobienia porządku z tasiemkami, lamówkami i ozdobnymi sznureczkami :) Chciałam zapytać gdzie nabyłaś takie fajne drewniane pudełko na te słoniki, bo taka opcja przechowywania ich bardzo mi się podoba. Pozdrawiam, M. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pudełko dostałam od mojej mamy, ono jest przeznaczone do trzymania herbaty :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Będę polować na takie, mam nadzieje, że są z większą ilością przegródek :)

      Usuń
  12. Super pomysl na sloniowe bobinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest to zwykle kruche ciasto, kajmak z puszki i wiórki kokosowe

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna zakładka, jednak to słoniki skradły moje serce :) Mnóstwo pracy przy ich wycinaniu ale efekt to wynagradza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Należą się pochwały za samodzielnie stworzony wzór ważki :)
    Nie można zapomnieć o pięknych słonikach i pysznie wyglądających babeczkach!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bobinkowe słoniki bardzo mnie urzekły :) - kapitalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super bobinki. Zakładka też bardzo mi się podoba, a co do SAL-u to.... mam ochotę na ten obrazek już od jakiegoś czasu więc może się skuszę na zabawę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna zakładka, a słoniowe bobinki rewelacyjne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakładka świetna, chwościk przepiękny, mam do nich słabość :) Super pomysł na uporządkowanie tasiemek, u mnie jest całe pudło nieposegregowanych i chyba tonę takich słoników musiałabym zrobić ;) babeczki wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny pomysł na nawiniecie wstążek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie i pomysłowo, a na koniec smakowicie. Mniam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne są te bobinki, takie kolorowe i sympatyczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.