poniedziałek, 19 września 2016

METRYCZKA SŁOŃ

Skończyłam wczoraj metryczkę. Teraz nie wiem co mam haftować. Mam w głowie fajny projekt, ale on wymaga haftowania na plastikowej kanwie, przynajmniej 20 elementów, nie wiem czy moje palce tyle wytrzymają.  Coś tam już zaczęłam, ale idzie mi to jak z krew z nosa.
Żyrafę zrobiłam już w czerwcu, spokojnie sobie czekała na właściciela. Tutaj możecie zobaczyć szczegóły - klik

Dane techniczne:
***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
CANDY ZŁAP KOTA W WOKU

27 komentarzy:

  1. Metryczka prezentuje się pięknie! Super wygląda ta haftowana koroneczka po bokach.
    A żyrafka słodziutka :)
    Miłego tygodnia, Aduś :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Metryczka wyszła super :) A co do projektu do może rób go równolegle z inną pracą

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda ta metryczka w rameczce, Prezent piękny. Podziwiam tempo w jakim powstają Twoje wyszywane prace.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super metryczka, żyrafa również:) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw. Jasio na pewno podziękuje Ci uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace. Masz świetne tempo w tworzeniu prac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace, zarówno metryczka, jak i żyrafka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna metryczka! Podziwiam Cię za szycie dwoma nitkami na 18-stce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jestem pod wrażeniem Twojego tempa wyszywania !Metryczka cudna taka delikatna a żyrafki urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna metryczka dla chłopca. Praca zawsze ładniej się prezentuje w oprawce. Tym razem też tak jest.
    Ciekawa jestem, co tam masz w planach na plastikowej kanwie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Metryczka prezentuje się wspaniale. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam problemów z wyborem haftu, gdyż mam ciągle coś rozgrzebanego i ciągle przeglądam gazety, aby nowy projekt zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super metryczka :) Słonik z żyrafką to super para! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A czy można u Pani zamówić podobne dzieło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, mogę wykonać dla Pani podobna pracę. Proszę o kontakt na mail-a adrianna.bartnik@gmail.com

      Usuń
    2. Witam, mogę wykonać dla Pani podobna pracę. Proszę o kontakt na mail-a adrianna.bartnik@gmail.com

      Usuń
  15. Pozytywnie zaskakujesz! Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam ciekawa tego wzoru po wyhaftowaniu. Całkiem ładnie się prezentuje ;)
    No i Białystok, moje strony ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.