wtorek, 13 września 2016

Metryczka Słonik in progress


Praca wstrzymana, czekam na małego Janka. Zostało już tylko kilka dni. A potem tylko wyhaftować najważniejsze informacje, wyprać, wyprasować i oprawić. 
Nie wiem dlaczego, ale zdjęcia wyszły fatalnie, praca też nie jest wyprasowana to może też dlatego. 

Myślałam, że ta metryczka będzie ładniejsza, inne kolory są na obrazie poglądowym . Musiałam też zrobić kontur słonika ciemniejszą nitką, bo się zlewał z kanwą,  był mało wyrazisty. Literki też nie są dobre, jak dla mnie powinny być 3 wersje. Do imienia Jan - były one za malutkie, a Aleksander, by się nie zmieścić (2 litery za dużo). Musiałam poszukać innych, zajęło mi to sporo czasu, żeby dopasować jedne do drugich. Literki miały być wyhaftowane tym ciemniejszym kolorem koronki, ale praktycznie nie byłoby ich widać, więc wzięłam najciemniejszy kolor ze wzoru. 
Jest trochę różnicy co? To dla mnie bardzo dziwne.... dwa razy sprawdzałam czy kolory się zgadzają. Wielkość liter też jest inna niż tutaj...
Zabieram się teraz za porządki w mulinach, nie wiem czy ostatnio kupione pudełko powieści wszystkie nieponumerowane muliny... Czeka mnie żmudna prac...
Życzcie mi powodzenia.
***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA
CANDY ZŁAP KOTA W WOKU

23 komentarze:

  1. Dobrze wyszło i metryczka jest urocza:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest bardzo dobrze, super metryczka! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten słonik jest . Myślę że po wypraniu i prasowaniu kiedy zniknie niebieska siatka wszystko nabierze wyrazu. Z literak poradziłaś sobie świetnie tym bardziej że masz dwa całkowicie skrajnie imiona jeżeli chodzi o ilość liter.
    Masz niezłe tempo w tym haftowaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi słonik się podoba. Zobaczysz, że po praniu i oprawieniu będzie prezentował się sto razy lepiej

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny słonik/dasz radę z mulinami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. no powiem szczerze że na obrazku jakoś to inaczej wygląda niż w rzeczywistości... A to był jakiś gotowy, kupny wzór? ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego co piszesz, to taki trochę nie dopracowany jest ten wzorek ...

    Dobrze, że wprowadził zmiany, bo efekt końcowy jest super :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami trzeba zrobić zmiany, ale wygląda fajnie, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie poradziłaś sobie z trudnościami! Hafcik jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Metryczka będzie wyglądać super po wypraniu. Namęczyłaś się tylko z tymi napisami, ale wyszło fajnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Metryczka wygląda super, zmiany wyszły na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna metryczka... Pozdrawiam😊😊😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze, że mimo problemów, zmiany się udały i wyszła super metryczka :) Powodzenia w porządkowaniu mulin :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny hafcik, bardzo ładna praca :)
    Pozdrawiam , Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje zmiany wprowadzone do haftu są bardzo na plus, dzięki nim obrazek dużo zyskał. A jak kanwę wypierzesz, wyprasujesz i naciągniesz w ramce, to wszystko będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna metryczka, chociaż powiem, że w moim przypadku wyszycie imienia przed urodzeniem byłoby mocno kontrowersyjne. Moje dzieci miały inne imiona przed przyjściem na świat, a po urodzeniu dostały całkiem inne ;)
    Życzę powodzenia w porządkowaniu mulin. Jest to czynność, której również nie znoszę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zmiany wyszły korzystnie, metryczka wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczy słonik, nawet bym nie przypuszczała, że tyle sprawił Ci kłopotów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Będzie piękna pamiątka. Według mnie, na żywo kolory słonika są jeszcze ładniejsze! Pozdrawiam równie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciemniejszy kolor backstitcha to dobra decyzja. A nie próbowałas konturów jedna nitka? Uszko byłoby podkreślone, ale nie rzucaloby się tak mocno w oczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.