poniedziałek, 30 stycznia 2017

BIAŁY KOTEK


Około 60 dni zajęło mi wyszycie tego futrzaka. Nie sądziłam, że tak długo mi to zajmie, ale z efektu jestem bardzo zadowolona.  Teraz muszę dać go do oprawy i zastanawiam się nad kolejnym haftem z mojej listy życzeń.


Dane techniczne:
  • kanwa biała Aida - 18 tc
  • wymiary to 142 x 122 
  • haftowane muliną Ariadną
  • tło haftowane półkrzyżykami
  • ok. 30 kolorów
  • haftowane 2 nićmi

Zapraszam na Między nami Hafciarkami ze mną w roli głównej ;).




         ***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: 

44 komentarze:

  1. Piękny! Pokaż go jeszcze raz, w ramie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kotek. :) ciekawa jestem ramy :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny kocurek :)
    Pochwal się koniecznie oprawionym haftem, bo ciekawość mnie zżera ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kicia ☺ jestem ciekawa oprawy 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło super. A w oryginale te białe miejsca na wzorze są do wyszycia białą muliną czy pozostają puste tak jak zrobiłaś? Bardzo ciekawy ten kot

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna praca, żywe kolory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny jest efekt końcowy :) Super będzie prezentował się na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mistrzostwo nad mistrzostwami !!! Czekam na oprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocio jest rewelacyjny. Bardzo jestem ciekawa, jak będzie sie prezentował w oprawie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności :) Teb biały kotek jest rewelacyjny :) Bardzo mi się podoba, obraz będzie wyglądał niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kotecek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wzorek, taki "akwarelowy". Ciekawe jak planujesz go oprawić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę super wyszedł ten kocurek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten kotek:)Ciekawa jestem jak będzie wyglądał w oprawie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyszedł kociak :) Koniecznie pokaż go jak już będzie oprawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kolorki tła :) Cudownie podkreślają biel kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kot i, to tło :).

    Nie widziałam jeszcze takiego wzorku :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Kociak pięknie wygląda. Fajny efekt pół tła.
    Ślicznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny haft ,zresztą jak wszystkie twoje hafty :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny ten kociak. Czekam na oprawę. Wywiadzik przeczytałam, bardzo mnie zaskoczyłaś tą zabawą ogniem :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super kociak, ciekawe jak go oprawisz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny kocurek!
    Super wywiad :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo ależ on się cudnie prezentuje, na prawdę byłam go bardzo ciekawa... Biały kot na jasnym materiale, a tu on taki cudny jest biały w tęczy... świetny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ pięknie i wyszło! Wspaniałe kolory:-)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje ukończenia kolejnego haftu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny, jak malowany akwarelą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super ten kociak , faktycznie jak malowany akwarelami . Wywiad czytałam , I to nawet dwa razy :-) Gratuluje, fajnie było poznać Cię bliżej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale Ty zasuwasz z tymi haftami. Pięknie Ci wszystko wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  29. Słodziak! Jako kociara, stwierdzam, że pięknie Ci wyszedł obrazek :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Kociak przepiękny. Ciekawa jestem, jak będzie wyglądał z oprawą? Lecę teraz czytać wywiad.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny kotek ale na pewno wymagał cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale cudo... Mozna na niego patrzec i patrzec!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspanialy haft kocurkowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Oryginalny hafcik. Piękne kolory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyszedł piękniej niż się spodziewałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny kotek, czekam aż go oprawisz i zaprezentujesz, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wielkie brawa i oklaski!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.