czwartek, 2 marca 2017

Moje zakładki - SAL - od zakładki do książki


Witajcie kochani! Ten tydzień jest dla mnie bardzo ciężki, chyba ze względu na wahanie ciśnienia i zmienną pogodę oraz na ogrom zajęć na studiach. Cały tydzień chodzę jakaś przemęczona i nie dospana, ale chociaż udało mi się dokończyć moje zakładki.  Już nie mogę doczekać się wiosny, więc u mnie w robótkach królują wiosenne klimaty, ale o tym napiszę Wam w następnych poście, teraz zapraszam do oglądania :) 

Więcej informacji tutaj ---> klik<----



KRÓLICZKI 
Dane techniczne:


  • wzór z internetu 
  • stare muliny bez numerów 
  • kanwa 16 ct - biała
  • filc
  • taśma


Piórko
Dane techniczne

  • wzór z internetu 
  • niebieska mulina cieniowana
  • kanwa 18 ct - biała
  • filc 
  • taśma


KRÓLIK 
  • wzór z internetu 
  • stara mulina bez numru
  • plastikowa kanwa 14ct - biała
  • filc

A tutaj macie jeszcze króla wypieków :) 


**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

19 komentarzy:

  1. Piękne wiosenne zakładeczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ! Moje to zawsze takie koślawe wychodzą... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Ta z tym niebieskim królikiem jest ciekawie wykończona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Gromadka królików na żółtym tle, jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Królisie urocze! A jaki pomocnik już jest z Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zkładki, królicza gromadka rządzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, kolorowe, aż chce się na nie patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakładki Adrianko, cieniowane piórko fajnie wygląda:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zakładki są fajne. ale moją faworytką jest ta z kolorowymi zającami. Choć piórko też super.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Julek przesłodki :-)
    Zakładki świetne, piórko moim faworytem ale i te kolorowe zajączki bardzo mi się podobają
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Może to przesilenie wiosenne :)
    A zakładki super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapitalne zakładki, zwłaszcza ta ze stadem królików - nie można się nie uśmiechać patrząc na nią :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zakładki, których nigdy dosyć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne zakladeczki a grupka krolcow porzeslodka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorowe, wesołe zakładeczki! Króliczki wymiatają :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołe i kolorowe a przede wszystkim piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Królik w zielonej jest świetny. Uroczo wystawia nosek.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.