sobota, 4 marca 2017

SAL - "Tea Time" - 6/9



Jak już jest pięknie, dziś obudziło mnie słońce. Powoli wiosna zaczyna się budzić do życia. Nie mogę się doczekać, aż drzewa się zazielenią i schował zimową kurtkę gdzieś w czeluście szafy.

To już 6 etap zabawy w Haftach Agaty, tym razem jest to chleb z dżemem. Nie jedną kanapkę z dżemem musiałam sobie zrobić haftując ten obrazem.
Tak wyglądał bez backstitch, marnie co nie?
Mam nadzieje wypocząć w ten weekend, miałam ciężki tydzień na uczelni i zaniedbałam xxx. Muszę się poprawić! A już niedługo pokażę Wam na jaki wzór się zdecydowałam.



POZDRAWIAM SERDECZNIE 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

30 komentarzy:

  1. Coraz bogatszy i piękniejszy ten haft :)Z backstitchem jest wyraźniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Magia backstitchy działa cuda :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie chleb z dżemem, a ten wygląda bardzo apetycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło super i już niedaleko do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak te kreseczki daja efektu i magii haftom:)
    ja dziś spakowałam kurtki i czekam na więcej kresek na termometrze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafcik uroczy i powstaje piekna całość. Będzie co powiesić w kuchni (?)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, to wlasnie te backstitche są "wisienką na torcie" w calej pracy ! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ada super te hafty , ale chyba bardzo pracochłonne bo widzę że sporo kolorów w jednym wzorku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafcik się pięknie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja się nie dziwię... bo już sam haft smakowicie wygląda i jak tu się było nie skusić na kanapkę z dżemem? =)

    OdpowiedzUsuń
  12. 2/3 pracy już na kanwie :) Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cudnie.
    A ja już zimową kurtkę schowałam do szafy bo już mam dość zimy 😁

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mi się teraz zachciało kanapki z dżemem i jeszcze twarogiem do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny hafcik. Super są takie zabawy :) Miłego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Smakowicie wygląda:) cały obrazek będzie super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cacko powstaje, brawa dla Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kreseczki zawsze dodają życia obrazkowi :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Smakowicie wygląda ta robótka. Aż mi ślinka pociekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Będzie super hafcik do kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny hafcik. U mnie już od jakiegoś czasu drzewa pozakwitały ,niby wiosna ale zimno i pochmurno.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.