środa, 22 marca 2017

Konie na pastwisku cz. I

Witam!
Nowy projekt, nowa motywacja i duży zapał do pracy :).
Zdjęcia w kiepskiej jakości, bo nie mogłam się doczekać, kiedy zrobię pierwszy krzyżyk :).   Moja Mama lubi bardzo haftować motyw koni, ale tym razem to ja ją ubiegłam i zaczęłam haftować ten wzór.




Jednym z moich punktów jest wyhaftowanie koni na mojej liście życzeń.
Jest to 13 życzenie, które mam nadzieję, że się w miarę szybko spełni
 --> klik<---



Teraz trochę danych technicznych:
  • Wzór z czasopisma - Hafty Polskie 10/2010 
  • biała aida 16 ct
  • muliny z ariadny 
  • haftowany 2 nitkami




Tak ma wyglądać:


P.S. kartki wielkanocne pomału się tworzą, mam nadzieję, że pokaże je w następnym poście.


POZDRAWIAM SERDECZNIE 
**********************************************

26 komentarzy:

  1. Piękny hafcik wybrałaś :)
    Tyle lat już wyszywam, a koni chyba jeszcze nie haftowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie piękny obraz !Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny projekt! Będę kibicowała)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne konie:) Będzie piękny obraz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ! Jako gorąca wielbicielka koni bede Cię gnębić jak się będziesz ociągać z haftowaniem ! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. zapowiada sie super projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie bardzo trudna praca kiedy wpatruje się w odcienie brązów i zieleni. Ale jestem pewna, że dasz radę i będziemy za jakiś czas podziwiać efekty. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Te konie są piękne! Sama od dawna mam je na swojej liście z planami hafciarskimi, nawet swego czasu skompletowałam już wszystkie potrzebne kolory muliny do tego wzoru, ale inne hafty ubiegły koniki i te niestety nadal czekają.. A Tobie życzę powodzenia w wyszywaniu! Trawa i drzewa w tle będą wymagały sporo samozaparcia w haftowaniu, także trzymam kciuki! i będę podglądać postępy :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrałaś piękny motyw. Na ścianie zaprezentuje się okazale. Jednak nie zazdroszczę wyszywania trawy i krzaczorów. Już widać, że tam jest prawdziwa "sieczka" kolorystyczna. Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wzór wybrałaś , tam jest chyba z 20 odcieni zielonego , ale na pewno dasz radę., Życzę powodzenia i trzymam kciuki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię ten dreszczyk emocji, kiedy zaczynam nowy wzór :) Będę śledzić postępy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie obrazki, więc trzymam kciuki:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam pierwsze doświadczenia z nowym projektem, przygotowania, pierwsze krzyżyki :) Co do haftu, trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie to wygląda :) Przepiękna praca :) Uwielbiam motyw koni, mam w swojej kolekcji kilka obrazów z końmi :) Zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny hafcik :) Trzymam kciuki za aby udało Ci się go szybko zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa efektu końcowego :) Zwłaszcza, że jestem koniomaniaczką

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę szybkiej realizacji życzenia:) Będzie piękny haft.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie moje klimaty wprawdzie, ale projekt fajny :) Letni.

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam konie w hafcie,choć w swoim dorobku mam tylko jeden taki haft...trzymam kciuki,bo na pewno będą prezentowały się wspaniale..

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjemnego wyszywania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojoj, ale przepiękny obraz będzie, wcale się nie dziwię :P że "wyrwałaś" go z rąk mamy i ubiegłaś ją, trzymam kciuki za szybki finał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.