piątek, 10 marca 2017

X etap - "Sal od zakładki do książki"


To już ostatni etap, w którym postanowiłam dać Wam pełną swobodę. Pamiętajcie im więcej zakładek zrobicie tym, większe szanse na wygranie nagrody :). 
Pasuje Wam taki temat, nie temat? 


REGULAMIN
  1. Pamiętajcie umieszczacie osobny post z pracą i wysyłacie do mnie wiadomość z tematem - X etap SAL - pomoże mi to z później z publikacją wszystkich prac. (adrianna.bartnik@gmail.com)
  2. Nie widzę przeszkód, aby zakładka na mój SAL, była równocześnie wykonana na inną zabawę.
  3. Główny regulamin --> TUTAJ <--
  4. Macie czas do 10 kwietnia. Powodzenia! 
  5. Możecie zrobić dowolną ilość prac. 
  6. Tematy możecie dowolnie interpretować im ciekawszy pomysł tym lepiej!
  7. Galeria prac ----->>>> TUTAJ.
  8. W przypadku gdy ktoś zrobi więcej niż 4 zakładki, proszę zrobić kolaż

GALERIA PRAC - IX ETAP

Jestem wielce zaskoczona waszymi zakładkami, oczywiście pozytywnie! Pierwsza klasa! 
Długo zastanawiałam się komu przyznać wyróżnienia.



A może macie ochotę na kolejny SAL? Nie wiem, czy już coś takiego jest, albo było - Sal w którym do wyhaftowania jest są do wyboru 3 obrazki. Raczej obrazeczki, małe hafciki nie większe niż 30 x 30 krzyżyków. Takie maleństwa, które można zrobić w przerwie od większej pracy.Co Wy na to? Wasza opinia jet dla mnie najważniejsza.


POZDRAWIAM SERDECZNIE 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

23 komentarze:

  1. Moje piórko prawie gotowe:) Pomyliłam się trochę z terminem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny przygotowały cudne zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i pomysłowe zakładki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow świetne zakładki i bardzo pomysłowe :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mojej zakładki nie widać, ale pewnie tylko u mnie, bo wierzę, że ktoś by o tym wspomniał.
    Masz też pomyłkę w dacie końcowej wyzwania "do 10 marca".
    A poza tym, dziewczyny zrobiły piękne zakładki. Gratuluję wyróżnionym pracom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jej nie widzę

      Usuń
    2. ja widzę normalnie, spróbuję załadować zdjęcie jeszcze raz, nie wiem czemu tak się dzieje.

      Usuń
  6. Piękne i jakże różnorodne zakładeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ileż pieknych zakładek i jakie różne są. fajnie sobie pooglądać.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakładki, pięknie uczestniczki zabawy się postarały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ada po pierwsze dziękuje za wyróznienie moich piórek
    Po drugie fajnie że w ostatnim etapie dałas nam dowolność w temacie
    Po trzecie dziękuję za podsumowanie i zorganizowanie zabawy , świetne zakladki powstały
    Jeżeli chodzi o SAL z małymi wzorkami to aktualnie są dwa takie , u Agnieszki haftujemy bombki na zawieszki i u Elżbiety K haftujemy wzorki w ciemno ( linki do zabaw są na moim blogu) ALe małe wzorki lubię wyszywać a wręcz uwielbiam wzorki monochromatyczne . Może więc monochromatycznie u Ciebie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace i też mialabym problem z wyłonieniem najlepszych.
    SAL, o jakim wspominasz kiedyś u siebie organizowałam, super sprawa takie maleństwa. Tu możesz podejrzeń szczegóły https://przeplecioneradoscia.blogspot.com/search/label/Minihafciki%202012%20roku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne zakładki powstały, co jedna to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie prace wspaniałe :) choć najbardziej urzekło mnie piórko Poplątanej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ilu ludzi tyle pomysłów. Wszystkie oryginalne i pięknie zrobione.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.