sobota, 18 marca 2017

Wielkanocne hafciki



Witam! Na wstępie chciałabym Wam podziękować za komentarze pod moimi króliczkami. Nie spodziewałam się tak miłych komentarzy.
 Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje drobne przygotowania do Wielkanocy. Bardzo lubię haftowania takie mały wzory, bo nie trzeba specjalnie się wysilać przy nich. Te cztery mini hafciki powędrują na kartki. Wykonałam je na kanwie 16 ct, 3 nitkami, wzory znalazłam w internecie. Przepraszam za jakoś zdjęć, ale pogoda nie sprzyja robieniu dobrych zdjęć, moim aparatem.



Dodałam także nowe wzory związane z wiosną i Wielkanocą --> krówki, owce <---

POZDRAWIAM SERDECZNIE 
**********************************************

33 komentarze:

  1. Śliczne hafciki! Na pewno stworzysz z nimi piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ada, piękne te Twoje hafciki wielkanocne. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie hafciki :-)
    Czekam na karteczki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze maleństwa, już jestem ciekawa tych karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślepa jestem, zamiast "owce" przeczytałam "owoce" 😂 Bardzo ładne te hafciki, urocze zajączki !

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne. Będą ładne kartki

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że Twoje przygotowania do Wielkanocy idą pełną parą.
    Urocze są takie małe hafciki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słodzianki a u mnie nic takiego jajowego się nie robi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkanoc na całego :)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne hafciki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne hafciki, są takie urocze i w radosnych, wiosennych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne hafciki, najbardziej podoba mi się ten z zającem i słoneczkiem :) miłej niedzieli, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne, wesołe i takie....wielkanocne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te mini hafciki , nie wiem jak Ci sie udało wyszyć na 16 ct trzema nitkami - ja wyszywam tylko 2 :-)
    Ciekawa jestem karteczek jakie powstaną z tych haftów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie robię 2 nitkami, ale chciałam uzyskać lepszy efekt

      Usuń
  15. Już masz 4 kartkowe hafciki, pewnie zrobisz ich sporo więcej. Ja pewnie tylko jedną wykonam, hmmm... jakoś weny brak, skupiam się na UFOkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będę robić dużo kartek, nie mam już tak dużo czasu jak wcześniej.

      Usuń
  16. Śliczne hafciki! Kicajki przesłodkie! =)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pewna, że kartki będą przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne ! aż sama mam ochotę zasiąść i wyhafcić takiego kurczaka !

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie śliczne!!!...kaczuszka skradła moje serce;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeslodkie sa te Twoje male hafciki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne wielkanocne motywy przygotowałaś, super początek do kartek:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze hafciki, a kaczuszka prawdziwy słodziak :) Ciekawa jestem jak będą wyglądać na kartkach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne i takie wesołe te hafciki. Super
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.