środa, 29 marca 2017

SAL z papużkami 1/7




Witam!
Ten tydzień zaczął się dla mnie nie szczególnie, ponieważ od poniedziałku trzyma mnie kolka wątrobowa (mam kamień w kanale do woreczka żółciowego). Poniedziałek spędziłam na sor-ze, dostałam skierowanie do szpitala na zabieg, tylko że czas oczekiwania to 4 tygodnie, więc sobie trochę poczekam na zabieg, ale dzisiejszy post nie tylko o tym.
W tym miesiącu zapisałam się na SAL u Zimnej, w którym mamy do wykonania 7 przeuroczych papużek. Jak widzicie jedną już mam, a kolejne będziecie poznawać  w każdą środę.



Tak papużka wygląda bez backstichtu, przyznacie, że nie prezentuje się najlepiej.



**********************************************

30 komentarzy:

  1. Słodka papużka :-)
    Wszystkie razem stworzą piękny hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ptaszyna. Przyznam szczerze, że tempo w zabawie spore ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Papużkowy wzorek piękny ,szkoda że nie mam czasu żeby go wyszywać w SALu.Życzę Ci żebyś bez bólu doczekała do operacji,a tak w ogóle to powinni przyjąć Cię od razu na zabieg ale nie zapominajmy jak działa nasza służba zdrowia.W Warszawie po ostrym ataku czeka się od 3 miesięcy...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się zaczyna. Wytrwałości życzę!

    No i zdrówka przede wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka fajna, czekam na ciąg dalszy i bardzo dużo zdrowia życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziak ptaszor :) dużo zdrówka i pokłady sił w oczekiwaniu na zabieg

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne maleństwo!
    Dużo zdrówka Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj nie dobrze, oby ten czas oczekiwania minął Ci jak najszybciej i bez bólu. A papużka jest słodka, jak ślicznie będą wyglądały wszystkie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna papuzka a kolekcja swietna i kolorowa, mam nadzieje ze oczekiwanie na zabieg jak i sama interwencja przejdziesz dobrze, i bez bolu. Szybkiego powrotu do zdrowia, Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyszła Twoja papużka. Kolorystyka bardzo mi się podoba.
    Trzymam kciuki za zabieg. Sama jestem po takim (juz jakiś czas temu).
    Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super papużka , szkoda że nie mam już kompletnie czasu żeby dołączyć do SAlu .
    Zakładki mam gotowe , tylko nie zmieściły mi się w czasie do publikacji :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrówka życzę:) i cierpliwości w oczekiwaniu na zabieg. Papużka jest cudna:) Jestem ciekawa jak wszystkie razem się zaprezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodka, lubię takie odcienie różu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna papużka:-) Sama zastanawiałam się nad tym sal'em i nawet miałam na nie pomysł, ale z czasem krucho:-(
    Dużo zdrówka Ci życzę:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Współczuję kłopotów ze zdrowiem i życzę aby okres do zabiegu minął szybko i bez bólu. Papużka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza papużka. Życzę zdrowia i cierpliwości w leczeniu. Sama ostatnio przechodzę problemy zdrowotne i dużo można by mówić o naszej służbie zdrowia niestety.

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza papużka :) Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo zdrówka życzę. Śliczna papużka.

    OdpowiedzUsuń
  19. jak pięknie wyszła, bardzo podobają mi się takie hafciki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. O raju, współczuję ci bólu. Zyczę szybkiej poprawy zdrowia.
    A papużki urocze. Pięknie kolorowe tęczowe. Z backstichem od razu lepiej się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo zdrówka życzę. Słodka papużka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zastanawialam się na udziałem w SAL, ale nie wymyśliłam pomysłu na wykorzystanie haftu. Twoja papuzka jest słodka.
    Zdrowia życzę i cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama słodycz!! Bardzo piękny i wdzięczny wzorek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.