poniedziałek, 13 marca 2017

Mama królik z maleństwem

Witam poranną porą, bo cały dzień prawdopodobnie spędzę w biegu... 
Trochę wiosennie się u mnie już zrobiło.
W tym roku mam hopla na punkcie królików i oto macie przykład: a nawet dwa mamę i dziecko  :).  Już powoli czuję wielkanocny klimat i nie mogę doczekać się świąt! Już mam ochotę na jajka faszerowane, mniam, mniam...
Dane techniczne:

  • Aida RUSTICO 16 ct, zweigart  z hobberii,
  • wzór z internetu
  • stare muliny, które sama dobierałam, bez rozpiski.
  • ramka z pepco
  • wymiary haftu - 13 x 10 cm

POZDRAWIAM SERDECZNIE 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

42 komentarze:

  1. Lubię rustico i lubię króliki.
    Świetny hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny świetny hafcik . Ada idzie to szybciutko . A na tej kanwie wygląda świetnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wiosenne klimaty nigdy za wcześnie:) Śliczna rodzinka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wiosennie i świątecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obrazek...wiosennie się zrobiło :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy! Bardzo świąteczny! Sukienka Królisi w moich ulubionych niebieskościach!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy wiosenny obrazek:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczniutka ta królicza mam z maleństwem :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ada, dla mnie jak zwykle rewelacja: haft + dobieranie nici bez rozpiski. Weź podpowiedz jak to robisz, bo ja już nawet poczyniłam pierwszą próbę dobierania nici i niby wszystko poszło całkiem nieźle aż do momentu kiedy przez przypadek zwiększyłam sobie jasność ekranu na laptopie :/ Stwierdziłam, że cała robota poszła na marne. Ada, Ty drukujesz wzór, a później dobierasz nici, czy może robisz to od razu na laptopie (oczywiście bez kombinowania z jasnością ;)? Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drukuję sobie wzór, wyjmuje pudła z mulinami i staram dobierać tak kolory aby pasowały do siebie, np. z niebieskim stworzyłam chyba z 5 zestawów kolorów i wybrałam ten który mi najbardziej pasował, a potem już dobierałam pozostałe kolory do tak aby pasowały z niebieskimi mulinami. Ja nie przejmuję się jakie kolory są we wzorze, albo jakie są na podglądzie, tylko jak mi się podoba, albo uważam że będą dobre.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Koniecznie muszę spróbować Twojego sposobu.

      Usuń
  10. Cudne królisie i ślicznie pokazane, tak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny hafcik Adrianko :) Piękne dekoracje do zdjęć, z tymi żonkilami to faktycznie wiosną zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosennie, wielkanocnie, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak fajnie wiosennie i do tego jeszcze uroczy hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny haft w ślicznej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale słodziaki! :D Śliczny haft.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna jest ta królisia z maleństwem. Kolorki dobrane świetnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny wzór, w moich ulubionych niebieskościach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczny obrazek i przeurocze kroliczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze królisie :) piękny haft, bardzo wiosenny i wielkanocny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie, wiosennie i wielkanocnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocza dekoracja!!! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna praca :) I śliczne zdjęcia, nie mogę się napatrzeć. Taka wiosenna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne króliki. Ośmielę się napisać, że na takim kolorze tła użyłabym backstitchy, bo trochę mało widoczne są kontury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że na zdjęciach wygląda trochę nie wyraźnie, ale mój aparat tak robi zdjęcia. Na żywo wygląda to o niebo lepiej. Teraz ten najjaśniejszy kolor zlewa się z kanwą, a tak naprawdę kanwa jest koloru lnianego, a ta mulina szara. Tylko ten aparat...

      Usuń
  25. Piękna królicza rodzinka. Śliczny hafcik. :)

    Dziękuję za udział w moim urodzinowym candy. Po wyniki zapraszam jutro. Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wzorek tego królika bardzo mi się podoba, Twój hafcik wyszedł rewelacyjnie. Piękna dekoracja.
    D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.