środa, 10 czerwca 2015

Kompletujemy wyprawkę

Powolne przygotowania do wyprawki, w końcu jestem prawie w 32 tygodniu ciąży. Robię się coraz bardziej ociężała i bolą mnie biodra. Dzisiaj przyszła paczka z "naszsmyk". Bardzo fajna strona, fajne produkty dobrej jakości i w bardzo dobrej cenie. 



Koszula do karmienia, bardzo fajna, bawełniana, przewiewna. W sam raz na upały. Dałam za nią 29,90zł. Jak na taką cenę jest rewelacyjna.

Tylko jak zobaczyłam ten rożek od razu musiałam go mieć, najdroższy zakup jak na razie, bo kosztował mnie 58 zł. 



Stanik do karmienia za 15, 10 zł, więzłam na próby tylko jeden, ale teraz już wiem że trafiłam w 10. 


Wkładki laktacyjny w bardzo okazyjnej cenie 17.90 zł za 60 szt.
Matki jednorazowe, jak na razie jest to najniższa cena jaką zalazłam - 8.60 za 5 sztuk.

Komplet ubranek, 7 sztuk za 39.90 zł. Bardzo dobrze uszyte z przewiewnego materiału. Cena wręcz wyśmienita, nigdzie nie spotkałam się z lepszą ceną jak za taki zestaw. 




A to zakup z C&A.





Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

1 komentarz:

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.