czwartek, 4 czerwca 2015

Zabawki z filcu

Pierwsze moje kroki z filcem już za mną. Nie jest to w cale takie trudne jak wygląda, tylko szkoda że nie mam maszyny byłoby szybciej, ale i też dokładniej. Mam w planach zrobić kilka zwierzątek a potem zawiesić nad łóżeczkiem. Pomysł z internetu oczywiście, ale wzory zrobiłam "po swojemu". Jeszcze muszę dokupić filc, bo mam tylko niebieski, różowy i brązowy. 

Zaraz jadę do Augustowa na weekend, pogoda dopisuje to najważniejsze. Robótka spakowana, mam nadzieje, że trochę pohaftuje na łanie natury. Już nie mogę się doczekać kiedy będę na miejscu.







Zapraszam także na mój post związany z filcem:




Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze.
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.