niedziela, 14 czerwca 2015

Szczęśliwe Dziecko, szczęśliwa Mama

W sobotę odbyła się akcja w Auchan "Szczęśliwe Dziecko, szczęśliwa Mama".  Akcja rozpoczynała się o 11, ale już godzinę przed była kolejka do bezpłatnego badania usg i usg 4D. Zawiodła organizacja, bo zapisy na badania usg 4D, szybko się wyczepiały, a było bardzo duże zainteresowanie. Ja się zapisałam na listę rezerwowa i si dostałam, czekałam, ok 2 godzin. W sumie to mi nic to nie dało, bo Julek nie chciał pokazać twarzyczki, robiliśmy dwa podejścia, ale nic z tego.


Zrobiłam sobie bezpłatne zdjęcia, które prześlą mi mailem, nie mogę się doczekać, kiedy mi je prześlą. Rozmyślam nad tym, aby zrobić sobie sesję ciążową.

Porozmawiałam z miłą panią położną, dowiedziałam się jak odbywa się poród. Zachwalała noszenie dziecka w chuście. Bardzo mi się ten pomysł podoba i teraz szukam po internetach jakieś fajnej chusty.

Można także było poradzić się dietetyka, prowadzono warsztaty z pielęgnacji niemowlaków.

Dostałam, małe upominki: pieluchę flanelową, jak zwykle pełno ulotek oraz czasopismo "Mamo to ja"






W czasie, gdy czekałam na usg pochodziłam trochę po sklepach i wygrzebałam fajne body za jedyne 3,50 zł. Są po prostu słodkie.


Miałam jeszcze niespodziankę, gdy zajrzałam do skrzynki pocztowej. Znalazłam tam teczkę z BebiProgram. W środku czekała na mnie płyta z kołysankami oraz kartka "jakie twoje dziecko będzie w przyszłości?". Bardzo fajny prezent, płyta na pewno się przyda, kartę już wypełniłam i schowałam, ciekawe czy sprawdzi się chociaż połowa z tego co napisałam.







Jakiś czas temu wygrzebałam na promocji, bodajże w realu książeczkę za 10 zł, powoli ją wypełniam. Mam pomysł na zrobienie własnego albumy, gdzie będę mogła dodać więcej niż w książce.





2 komentarze:

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.