poniedziałek, 27 lipca 2015

Wiosna




Skończyłam przed porodem!!!
Cały dzień poświęciłam na skończenie haftu, myślałam, że zajmie mi to mniej czasu, znacznie mniej i będę mogło zrobić coś innego, ale się przeliczyłam. Wiosna już skończona w planach już lato, ale też jesień i zima. Muszę pomyśleć o oprawieniu w jakieś sensowne i pasujące ramki. 


Haft jeszcze przed prasowaniem. Trochę się namęczyłam, bo kolory bardzo do siebie podobne.

Tutaj haft w trakcie pracy.







Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

4 komentarze:

  1. Zapraszam do siebie :) http://katerina2805.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny haft...powiem szczerze, że oprawa w tamborku też jest jakimś wyjściem..w tej formie bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się podobają w tym hadcie brzozy. Przepiękne wyszły!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.