piątek, 6 stycznia 2017

Biały kotek cz. IV


Jak już wcześniej wspomniałam, dzisiaj przyszedł czas na zaprezentowanie IV odsłony kotka. Nie ma dużych postępów, praktycznie przez całe święta i nic nie haftowałam, zaczęłam dopiero po świętach.
Sesja się zbliża, czyli nareszcie będę mieć posprzątane, ułożone i poukładane. Inne student jest w stanie zrobić, przed sesją...


Zaczęłam haftować tło, które haftuje pół krzyżykiem. Powiem Wam szczerze, że nie mogę się odzwyczaić haftowania w drugą stronę, oprócz tego to bardzo przyjemny haft i w miarę szybko się go haftuje.


***********************************************
Pozdrawiam serdecznie ze słonecznego, aczkolwiek mroźnego i zasypanego Podlasia. 
***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

24 komentarze:

  1. Piękny będzie ten kotek :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miau :) Ciekawość natury technicznej - jako że ja nie zaznaczam kanwy, powiedz mi, jak zaszywasz te nitki, którymi zaznaczasz sobie co 10 krzyżyków, to nie masz potem problemu z wyciągnięciem ich? Czy ściegi też się nie wyciągają przy czymś takim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest nitka, tylko mazak znikający pod wpływem zimnej wody.

      Usuń
  3. Powiem Ci oczopląsu dostaję jak patrzę na te maleńkie xxx- pięknie Ci to wychodzi.
    buziaki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity haft, pięknie ci to wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dajesz czadu z tym kotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się super mruczek, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie piękny obraz! Zaciekawiło mnie tło półkrzyżykiem, ciekawa jestem jaki będzie efekt?
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wdzięczny hafcik, pastelowe tło jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kiciuś!
    Super pomysł z tłem w półkrzyżyki - dużo mniej pracy i fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki cudny kotek, moja Maja tylko za kotami gania więc haft dla nas obu uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny będzie ten obrazek. Trzymam kciuki za sesję i za dokończenie obrazka .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Tło dodaje wiele uroku w tym obrazku. Ciekawa jestem końcowego efektu :) Pozdrawiam i powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ten kotek ale też uważam,że ciężko się go szyje z uwagi na kolor biały:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Boski kicio, nie znam się na tym ale wygląda na bardzo trudny haft.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocurek rośnie w oczach, już parę machnięć igłą i koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam już późniejszego posta..szalejesz z tym kotkiem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.