środa, 11 stycznia 2017

VIII etap - SAL "zakładki do książki" oraz galeria prac z VII etapu.


Przepraszam za spóźnienie! (kolokwium mnie wykończyło) 
Nie mogło być innego tematu jak walentynki - czyli dwa tematy serce i czerwony. Dodatkowy temat to zima, już ostatnia w tym sal-u.
REGULAMIN
  1. Pamiętajcie umieszczacie osobny post z pracą i wysyłacie do mnie wiadomość z tematem - VII etap SAL - pomoże mi to z później z publikacją wszystkich prac. (adrianna.bartnik@gmail.com)
  2. Nie widzę przeszkód, aby zakładka na mój SAL, była równocześnie wykonana na inną zabawę.
  3. Główny regulamin --> TUTAJ <--
  4. Macie czas do 10 lutego. Powodzenia! 
  5. Możecie zrobić dowolną ilość prac. 
  6. Tematy możecie dowolnie interpretować im ciekawszy pomysł tym lepiej!
  7. Galeria prac ----->>>> TUTAJ.
  8. W przypadku gdy ktoś zrobi więcej niż 4 zakładki, proszę zrobić kolaż
GALERIA PRAC z VII ETAPU
Ten etap zaowocował w bardzo śliczne zakładki, ciężko wybrać najpiękniejsze. Poziom mistrzowski. 

***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

18 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prace:-)
    Jednak nieśmiało przypomnę że mojej brakuje:-(
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakładki świąteczne powstały . A nowe tematy super, serduszek się spodziewałam :-) Podmieniam banerki i do roboty. Trzymam kciuki za kolokwium, ale na pewno zdałaś !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zakładki, gratulacje dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zakładki stworzyłyście!
    Jest co podziwiać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudności zakładkowe :) Nowe tematy też ciekawe, trzeba coś wykombinować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace świetne, ale moje serce skradł ptaszek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze prace, reniferek wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zakładki <3 Trudno wybrać najładniejszą :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, jakie piekne prace. Az mi sie tez zachcialo haftowac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace! Fajnie nam poszło w styczniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Postarały się dziewczyny:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja odpadam z VIII etapu - muszę inne prace skończyć.
    Widziałam w Galerii Wasze piękne zakładki z serduszkami.
    Może następnym razem się uda.
    Pozdrawiam serdecznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.