poniedziałek, 23 stycznia 2017

Króliki


Witam!
Już powoli szykuję się do Wielkanocy.  Króliczki powędrują na kartki, ale muszę trochę poczekać, bo nie mam żadnych materiałów "wielkanocnych" i wiosennych. Na razie w pasmanteriach i sklepach papierniczych króluje jeszcze zima. Dziękuje za komentarze do poprzedniego postu :).

Dane techniczne:

  • wzory z internetu,
  • kolory dobierałam sama,
  • kanwa 20 tc, haftowane jedną nitką (ariadna i madeira) 

***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

39 komentarzy:

  1. Słodkie króliczki!
    Czekam na piękne karteczki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, nabrałam ochoty na kanwę o tej gęstości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne króliczki,ale zapachniało mi wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  4. super króliczki takie wiosenne :) będą się świetnie prezentować na kartkach

    OdpowiedzUsuń
  5. Króliki są słodkie. Wiosnę przywołałaś w mej głowie tymi kolorkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super króliczki! Koniecznie pokaż je na karteczkach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wiosenne królisie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypomniałaś o kolejnych Świętach:)
    Króliczki śliczne i takie wesołe:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, nietypowe krolikasy ;) Ciekawa jestem oprawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz więcej wiosny na blogach :) Czekam, aż śnieg zacznie topnieć ;) M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te króliczki podziwiam za ta 20 ct. Bardzo mi się tez podobają te quillingowe motylki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne królisie - u mnie już niedługo też się pojawią

    OdpowiedzUsuń
  13. Te króliczki wyglądają jak wycięte ze sweterka albo kocyka, urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłowe! Fioletowy jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już Wielkanoc? Ranyyyy
    Króliki sa super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kapitalne te królik. Dopiero co choinkę rozbierałam a tu króli czas haftować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie one urocze :) Na moim blogu tez już powoli Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudeńka! śliczne króliczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne, takie zmyślne. Będą super się prezentować na kartkach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.