niedziela, 15 stycznia 2017

Mały jeż Jerzy


Witam kochani w to niedzielne popołudnie. Jak już zauważyliście, jestem teraz mało aktywna, ale obiecuje, że się poprawie, ale dopiero około połowy lutego. Dla mnie styczeń - luty to gorący czas zaliczeń, egzaminów i sesji. (Trzymajcie za mnie kciuki, żeby wszystko szło sprawnie i bez popraw :)).

Ranek posłużył mi do odpoczynku od nauki i tak powstał mały jeżyk Jerzy z gwiazdką.
Jerzyk jest częścią SAL-u - Bombkujemy przez cały rok  



Dane techniczne:

  •  kanwa: Aida Rustico 18 ct - zweigart 
  • muliny dopierałam sama
Tak prezentował się na początki ;)

***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

44 komentarze:

  1. Słodki jest ten jeżyk. U mnie powstanie on ba końcu 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jeżyk! Trzymam kciuki za egzaminy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny maluszek :)
    Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jeżyk , jest słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za zaliczenia :**
    Jerzy jest słodki.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę trzymała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wdzięczny Twój Jerzy. A w sesji powodzenia Ci życzę. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy jeżyk :) Śliczny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze maleństwo, ja też już swoje zrobiłam :), powodzenia na sesji .
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kciuki trzymam. Jerzyk jeż - świetny.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczniusi przerywnik w nauce. Życzę powodzenia w czasie sesji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny jest ten jeżyk. Trzymam więc kciuki za te wszystkie egzaminy i zaliczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy jeżuś. Współczuję, wiem jak to ciężko, szczególnie przy małym dziecku, ale na pewno dasz radę. Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolczasty a taki słodki :)
    Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeżyk fajny< też mi się spodobał i szybciutko sie go wyszywało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczniasty jeżyk Jerzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodziak! Powodzenia na egzaminach i zaliczeniach!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeuroczy jeżyk,będzie śliczna bombka.Powodzenia na uczelni !

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki słodziak z tego jeżyka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeżyk śliczny! Powodzenia na egzaminach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczy ten jeżyk Jerzyk
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroczy ten jeżyk Jerzyk
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wcięło mi gdzieś komentarz a pisałam, że ten jeżu to całkiem przystojny słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam metamorfozę kolorowej plamy w urocze zwietzątko. Ale samych konturów nie cierpię robić.

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodziak z Jerzego :) Powodzenia na sesji :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny jeżyk :)
    Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Uroczy hafcik. Powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.