wtorek, 3 stycznia 2017

Króliczek - haft krzyżykowy i koralikowy



Witam wszystkich 2017 roku, to jest mój pierwszy post w tym roku. Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować króliczka, którego dostałam w ramach podziękowania od firmy coricamo za moje recenzje.


Dane techniczne:

  • wzór Cheerful hare
  • kanwa beżowa 14 ct,
  • 3 kolory mulin
  • koraliki
  • haftowany 3 nitkami
Tak wyglądał króliś bez backsticht'u:
Koraliki haftowałam już na hafcie, bo bałam się, że będzie przebijać kanwa. Mam nadzieję, że się podoba, jest to bardzo fajny wzór, szybko mi się go robiło.

 
***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

40 komentarzy:

  1. Słodki króliczek!
    Ciekawa jestem, jak go oprawisz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziak z tego króliczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Królik z sylwestrową mucha jest odjazdowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy! Do siego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie Ci wyszedł ten króliczek , tez go dostałam ,ale jakoś nie miałam jeszcze weny do wyszywania. :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Po angielsku napisałabym "cute", bo po polsku brakuje mi słówka. Co z ni zrobisz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo świetny ten króliczek, a jaką ma super muchę ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny króliczek Ci wyszedł! Wesoło witasz Nowy Rok na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Króliś jest mega. A Ty świetnie go wyszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny króliczek! Nigdy nie haftowałam koralikami, choć mam dość ciekawy zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy jest. Wszystkiego najlepszego w nowym roku. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodki króliczek :) Ta koralikowa kokarda dodaje mu wiele uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny! Bardzo mi się podoba wzór i wykonanie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny jest ten króliczek:-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny króliczek :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny króliczek :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny króliczek! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny królik! Koraliki dodały fajny efekt 3D

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kroliczek i gratuluje prezentu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. fajowy! ślicznie wygląda ta koralikowa mucha:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne prace! Z chęcią dodałam do obserwowanych :)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie https://magia-zdobienia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajowy hafcik! Koralikowa mucha- rewelacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest super, taki wesolutki a już ta koralikowa mucha w pełni dodała mu uroku :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyszedł super :).

    Ja zaryzykuję i będę przyszywać koraliki bezpośrednio na kanwie. Mam nadzieję, że nie będę musiała pruć ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny ten króliczek !Ta mucha jest fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakiż milusi króliczek, pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyszedł. Mucha jest ekstra. Wyszyta na kanwie też by wyszła, ale nie taka 3D :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny jest ten króliczek:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.