czwartek, 26 stycznia 2017

Hafty mojej Mamy - Odpoczywające lwy i sikorki


Witam!
Tym razem nie chwalę się moimi pracami, ale haftami mojej Mamy. Tyle razy namawiałam ją, żeby sama założyła bloga i pokazywała swoje prace, ale się wymiguje brakiem czasu!
A muszę przyznać, że dorobek ma spory: seria koni, dwa piękne tygrysy, kilkanaście obrazów kwiatów i krajobrazów, a to jeszcze nie wszystko.
Moja przygoda z haftem rozpoczęła się od podglądania Mamy haftującej w dzieciństwie. Teraz mamy wspólną pasję, a jedna od drugiej.

To jej ostatnie dwie pracę - "Odpoczywające lwy" - Gazy Vastagha i skowronki. 

Dane techniczne:
  • Kram z robótkami 3/2015
  • kanwa 16 ct
  • mulina ariadna


Sikorki na oście 


Dane techniczne:

  • mulina ariadna 
  • haftowana 3 nitkami
  • kanwa 16 ct



 ***********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

43 komentarze:

  1. Piękne prace! Gratuluję wspólnego hobby ;) Mam nadzieję, że i ja kiedyś swoją córcię "zarażę" swoją pasją!
    Szanowna Pani Mamo Adrianny proszę posłuchać córki i założyć, chociaż fanpage na Facebooku! Takie cuda naprawdę warto pokazywać,a oglądanie to czysta przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że macie tą samą pasję😊 Konicznie namów mamę na publikowanie swoich prac, bo są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo zdolną mamę, te obrazy są przepiękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace! To świetne, że macie wspólne zainteresowania i pasje. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe hafty! Super że macie wspólną pasję. A Twoją mamę chętnie powitamy w blogowym światku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak konieczie niech mama zakłada blog !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite prace! Twoja mama ma talent i świetną pasję! Jeśli nie zdecyduje się założyć bloga to przynajmniej Ty pokazuj Jej prace światu! Pozdrowienia dla obu Haftujących Pań!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne hafty, szczególnie sikorki mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak ładne hafty muszą mieć własny blog! Zachęcaj mamę:) Niech spróbuje, a zobaczy że jest warto pisać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne prace tworzy Twoja mama....aż szkoda, że ich nie pokazuje. Są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne hafty a te lwy cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne obrazy :) Przekaż proszę swojej Mamie, że koniecznie częściej musi dzielić się z nami swoim talentem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe hafty ... jest czym cieszyć oczęta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne hafty.
    To może zrób tak jak ja, sama załóż Mamie bloga. Ja tak zrobiłam swojej i choć wtedy się upierała, że nigdy w życiu, to teraz się bardzo cieszy że go ma :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super ...masz kogo wspaniale naśladować:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prace przepiękne!!! Mam nadzieję że przekonasz Mamę do założenia bloga .Pozdrowienia .

    OdpowiedzUsuń
  17. I bardzo dobrze, że pokazałaś prace mamy, bo są piękne i z pewnością zasługują na uwagę. Jeśli nie uda Ci się namówić mamę na własny blog, pokazuj jej prace tutaj, z przyjemnością je będę podziwiać :) M.

    OdpowiedzUsuń
  18. Do Sikorek mam sentyment, też je wyszywałam. Praktycznie połowa z nich została wyszyta w szpitalu w Warszawie (nie był to najlepszy czas dla mnie), za to owocny, bo udało się skończyć ten haft. A że podobał się on bardzo mamie to został oprawiony i jej sprezentowany na 50-te urodziny. A lwy świetne muszę poszperać czy mam ten numer Kramu. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No i wszystko jasno .. "wyssałaś z mlekiem Matki zamiłowanie do krzyżyków". Piękne są prace Twojej mamy . Koniecznie namawiaj na założenie bloga !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne obrazy Twojej mamy. Mam nadzieję, że pokażesz nam wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne prace! pozdrawiam Was obie ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne prace :) Skowronki bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachwyciły mnie hafty Twojej Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne prace :) Cudownie się prezentują :) Twoja mama ma ogromny talent, dobrze, że je prezentujesz, bo szkoda, by świat nie zobaczył takich wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie mieć takie wspólne zainteresowania.
    Harty mamy są świetne. Moje serce zdobyły sikorki. Uroczy haft.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i pozdrowienia dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe prace :) oj jak mi sie marzy zeby moja córka pokochała robótki ręczne i żebyśmy mogły razem przesiadywać i robotkowac i gadać gadać gadać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne prace, warte pokazywania!
    Brak czasu to po prostu wymowka;) Jeśli ktoś chce prowadzić bloga czy robić cokolwiek co lubi to czas musi się znaleźć;) Moja mama też zaraziła mnie haftem i innymi robótkami, ja zaraziłam swoja córcię, więc koło się toczy;)
    Pozdrawiam Was cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wręcz cudne prace, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. No to już wiadomo po kim ten talent do pięknego malowania igłą 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem naprawdę zachwycona, prace przepiękne <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale cudeńka. Lwy piękne, ale sikorki bardziej mi się podobają :) Namawiaj mamę na bloga namawiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe prace! Duże, czasochłonne! Fajnie, że macie wspólne zainteresowanie i się nimi możecie dzielić :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne prace. Też przejęłam miość do haftu po mamie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne prace i cudowne zdjęcia. A te garnki z pędzlami i piórami - eh i ah. Lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.