poniedziałek, 11 stycznia 2016

Hefalump



Przyznam się szczerzę, że myślałam, że pójdzie szybciej i że dwie całe młotki muliny starczą na wypełnienie go, jednak się przeliczyłam. Wzór jest prosty, w miarę szybko się go robi. Wzór zaczerpnęłam z internetu. Już rzadko haftuje na tak dużej kanwie, ale moja mama dała mi ją podczas ostatniej mojej wizyty, bo zalega jej w szafce. Może stworzę kolekcje Kubusiową? Nie wiem czy mi się uda robić jeden obrazek miesięcznie. Może z tego wyjdzie kołderka? Kto wie? 


Dane techniczne: aida 11 tc, muliny ariadna 6 kolorów (w tym jeszcze bardzo stare nici), wzór z Internetu, bez kratkowania.
Czas wykonania: 07 - 11.01.2016 r. (od czwartku do poniedziałku).

 **********************************************************
Odziedziczyłam też po zmarłej w lipcu mojej najukochańszej Babci torbę starych mulin ( tych pierwszych bez numeracji) i czasopism, nawet z mamą nie wiedzieliśmy o ich istnieniu. Na pewno mi się przydadzą do małych wzorów, gdzie sama dobiorę kolory. Zawsze, jak robiłam jakiś mały wzór, to szkoda mi było moich mulin z numerami. Powiem szczerze, że nie widzę różnicy między jakością nowej i starej. W Hefalumpie wykorzystałam dwa kolory starej, w ogóle się nie odznaczają :).





******************************************************


A  to moje foczki, które dziś cały dzień wylegiwały się na łóżkowej plaży. To dla tej małej foczki, tej po lewej :), robię część moich praca, no dobra dużą większość ;).



Inni przyjaciele Kubusia Puchatka:
- OSIOŁEK 
-TYGRYSEK- magnes


Dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze. 
Pozdrawiam serdecznie - Hafciarka. 

1 komentarz:

  1. Lumpek przesympatyczny ;)
    Juleczek śliczności!
    A zapasy muliny się przydadzą, też takie stare, jeszcze te bez nr, posiadam ;) Gazetki też super ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.